بانکبانک و بیمه

اقدامات بانک قرض الحسنه مهر در سطح کلان

نشست هم اندیشی روسا و معاونین شعب و دوایر ستادی استان زنجان بانک قرض الحسنه مهر ایران با حضور پدرام رییس هیات مدیره و غفاری عضو هیات مدیره در محل سالن جلسات ساختمان سرپرستی استان برگزار شد.

به گزارش بانکداران ۲۴ (Banker)، این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام ا… مجید ، پخش سرود ملی و نمایش کلیپ بانک به صورت رسمی محورهای هم اندیشی و رفع مشکلات پیش رو برای تحقق اهداف تعیین شده در فرصت باقی مانده از سال را در دستور کار خود قرار داد.
در این جلسه پدرام رییس هیات مدیره بانک، با قدردانی از فعالیت و تلاش های مطلوب مدیریت و کارکنان استان زنجان در محقق نمودن اهداف بانک، اقدامات مثبت صورت گرفته به منظور ارتقاء جایگاه بانک و بهبود معیشت پرسنل با هدف ارائه خدمات بهتر در حوزه های مختلف جامعه را بعنوان گامی موثر در اجرای منویات مقام معظم رهبری برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی برشمرد.
محسن پدرام، تبلیغات و شناساندن برند بانک قرض الحسنه مهر ایران، ارتقاء سطح رفاهی پرسنل، صدور احکام کارکنان، پرداخت تسهیلات یکصد میلیون ریالی ازدواج جوانان به منظور حمایت از بنیان خانواده، تسریع در پرداخت تسهیلات، تدوین سیاست های اعتباری و مدیریت سود و زیان بانک را بخشی از اقدامات انجام شده در سطح مدیریت کلان بانک عنوان کرد.
وی از تمامی پرسنل استان خواست تا با بسیج همه جانبه امکانات موجود و تلاش مضاعف نسبت به تحقق اهداف متعالی بانک در حوزه های مختلف، به ویژه جذب منابع پایدار اهتمام ورزند.
در ادامه این جلسه غفاری عضو هیات مدیره بانک نیز، علاوه بر تشکر از زحمات مدیریت و پرسنل استان زنجان و تحسین پویایی ، انگیزه و شادابی موجود میان کارکنان بانک، بهره مندی از نیروی جوان، تحصیلکرده و فعال را یکی از ویژگی های مثبت و نقطه قوت بانک دانست.
وی توجه به افزایش دانش بانکی و توسعه ابزاری، فراگیری آموزش های ضمن خدمت، افزایش سهم بازار بانک،  همدردی با مشکلات و دغدغه های مردم و کمک به کارگشایی از مسائل آنان را عاملی مهم در توسعه و گسترش بانکداری اسلامی در جامعه عنوان نمود و بانک قرض الحسنه مهر ایران را بانکی پیشرو در این زمینه معرفی کرد.
خانمحمدی مدیر شعب استان زنجان نیز ضمن خوشامدگویی به حاضرین، از حمایت و مساعدت های مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و روسای ادارات مرکزی تقدیر کرد.
وی به تشریح عملکرد مدیریت شعب استان زنجان در بخش منابع، مصارف، مطالبات، درصد رشد، تعداد حساب های مفتوحه و تسهیلات اعطا شده در بخش های مختلف پرداخت و دست آوردهای استان در سه سال گذشته را مقایسه نمود.
شایان ذکر است، نصر اللهی معاون اداره پشتیبانی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در این گردهمایی حضور داشت.



همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا