بین الملل

میتسوبیشی داده‌های محصولات خود را به طور غیرقانونی دستکاری کرد

شرکت تولید مواد میتسوبیشی اعلام کرد که تمایل به بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، باعث شده است تا شرکت‌های تابعه‌اش، مشخصات محصولات خود را به طور غیرقانونی‌ دستکاری کنند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه شرکت تولید مواد میتسوبیشی اعلام کرد که تمایل به بدست آوردن سهم بیشتری از بازار، باعث شده است تا شرکت‌های تابعه‌اش، مشخصات محصولات خود را به طور غیرقانونی‌ دستکاری کنند.

این یکی دیگر از کلاهبرداری‌هایی است که امسال در مورد شرکت‌های ژاپنی مسجل شده و اعتبار این کشور را زیر سوال برده است.

همچنین بخوانید

شرکت تولید مواد میتسوبیشی در ماه نوامبر اعلام کرد که شرکت‌های تابعه‌اش داده‌های غلطی در مورد محصولات ارائه داده‌اند که این دربرگیرنده قطعات ساخت هواپیما و خودرو هم است.

شرکت کانسای‌الکتریک‌پاور قبلا در این ماه اعلام کرده بود که در دو مورد از نیروگاه‌های هسته‌ای خود، از قطعاتی استفاده کرده است که احتمالا ویژگی‌های آنها توسط شرکت تامین‌کننده، دستکاری‌ شده‌ است. این قطعات توسط شرکت صنایع کابل میتسوبیشی که یکی از شرکت‌های تابعه میتسوبیشی است، تامین شده‌اند.

شرکت تولید مواد میتسوبیشی اعلام کرد: کمیته بازرسی این پرونده متوجه شده است که شرکت تابعه میتسوبیشی شیندو که اخیرا با محصولات فلزی که برای اتصالات مورد استفاده در خودروها، به بازار وارد شده است، حتی وقتی نمی‌توانستند ویژگی‌های مورد نیاز محصول مورد نیاز مشتری را تامین کنند، سفارش ساخت آن را می‌پذیرفتند.

در بیانیه این شرکت به ضرروت تایید محصولات برای جلوگیری از آسیب‌ها و ضررهای احتمالی تاکید و اعلام شده است که کارکنان این شرکت، در مورداین اتهامات و تضمین کیفیت، بی اطلاع هستند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا