صنعتصنعت، معدن، تجارت

با اهتمام ایدرو و تمهیدات نظام بانکی مسایل و مشکلات نساجی مازندران حل می شود

در پی بازدید رییس هیات عامل ایدرو از شرکت نساجی مازندران ، جلسه ای به منظور بررسی و یافتن راهکارهای مناسب برای حل مشکلات کارخانه نساجی مازندران در سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شد .

به گزارش آرمان اقتصادی ، در این جلسه برای حل مشکلات مالی از جمله بحث بازسازی ، راه اندازی و نصب ماشین آلات و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز کارخانه با هماهنگی نظام بانکی تصمیماتی اتخاذ شد . همچنین مقرر گردید طرح توجیهی توسعه کارخانه در مدت زمان کوتاه آماده و جهت دریافت تسهیلات ارایه گردد .

رییس هیات عامل ایدرو در این نشست با اشاره به نقش توسعه و نوسازی این سازمان ابراز امیدواری کرد با اهتمام ایدرو و تمهیدات نظام بانکی مسایل و مشکلات نساجی مازندران حل شود و شاهد رونق بیشتر این کارخانه و حل مشکلات کارگری در منطقه باشیم .
مسائل و مشکلات کارخانه نساجی قائمشهر دیگر محور این جلسه بود که مقرر شد در نشست دیگری به طور مفصل راهکاری حل مشکلات این کارخانه بررسی شود.
در این جلسه نمایندگان شهرستان قائم شهر در مجلس شورای اسلامی ، رییس شورای صنعت معدن استان، ‌فرماندار و اعضای شورای شهر ، مدیر عامل شرکت نساجی مازندران و سهامدران کارخانه حضور داشتند .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا