بانکبانک و بیمه

پارسیان/دومین شعبه بانک پارسیان در شهرستان بابل گشایش یافت.

دومین شعبه بانک پارسیان در شهرستان بابل گشایش یافت.

شعبه شریعتی بانک پارسیان در شهرستان بابل با حضور رئیس شورای شهرستان، فعالین اقتصادی و سرمایه گذاران شهرستان و همچنین مدیر امور شعب، مدیر برنامه ریزی و توسعه بازار و مدیر پشتیبانی بانک پارسیان در روز پنج شنبه ۷ دی ماه سال ۹۶ افتتاح شد.

.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، رئیس شورای شهرستان بابل در آیین گشایش این شعبه گفت: گشایش دومین شعبه بانک پارسیان در این شهرستان، نشان دهنده ظرفیت بالای اقتصادی این منطقه می باشد.
خانم مهندس فیروزپور اظهار داشت: بانک پارسیان خدمات بسیار خوبی در حوزه اقتصادی به تولیدکنندگان و مردم  شهرستان ارائه می کند و در این خصوص عملکرد بسیار خوبی دارد و جزء بهترین بانک های خصوصی کشور می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل با اشاره به تعداد قریب ۵ هزار شاغل در بانک پارسیان و اشتغالزایی این بانک،خاطرنشان کرد: من به نیابت از همه مردم شهرستان بابل از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک پارسیان  تقدیر و تشکر می کنم.
در ادامه دکتر پارسافرد، مدیر برنامه ریزی و توسعه بازار بانک پارسیان با اشاره به حضور بانک پارسیان در بیش از ۳۰۰ منطقه کشور برای ایجاد ارزش افزوده برای فعالین اقتصادی خاطر نشان کرد: به  قطع یقین حضور بانک پارسیان در خیابان شریعتی بابل هم مصداق همین موضوع است. 
پارسا فرد با بیان اینکه زنجیره خدمات بانک پارسیان کامل ترین زنجیره خدمات در حوزه مالی و بانکی در کشور است،  افزود: اگر بخواهم به وجوه تمایز خدمات بانک و نمونه های آن اشاره کنم  می توان به تسهیلاتی که بانک به پذیرندگان دستگاه های کارتخوان می دهد، اشاره کرد.
پارسافر، خاطر نشان کرد: مشتریانی که از دستگاه های بانک پارسیان استفاده می کنند و منابع آنها در حساب های بانک پارسیان رسوب دارد، این پذیرندگان می توانند از تسهیلات بانک پارسیان با  نرخ ۱۸ درصد استفاده کنند.
وی افزود: مشتریان خوش حسابی که تسهیلات یکجای خود را زودتر از موعد و  تسهیلات تدریجی را دقیقا در زمان بازپرداخت خود پرداخت کنند، مشمول تخفیف می شوند.
.
خلیل پور مدیر امور شعب بانک پارسیان نیز در آیین گشایش این شعبه گفت:  بانک پارسیان به عنوان بانکی مشتری مدار و خوشنام در صنعت بانکداری توانسته است به عنوان یک سوپر مارکت مالی، انواع خدمات بانکی نوین را به مردم و فعالین اقتصای ارایه و برای روتق تولید و کسب و کار کشور نقش موثری ایفا کند.

منبع

روابط‌عمومی بانک پارسیان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا