صنعتصنعت، معدن، تجارت

نساجی قائم‌شهر در انتظار تعیین تکلیف مالکیت

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش به نساجی مازندران مصوب شده است، گفت: حل مشکلات نساجی قائم‌شهر در انتظار تعیین تکلیف مالکیت این واحد است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایسنا، در پی بازدید روز دوشنبه چهار دی ماه ۱۳۹۶ معظمی، معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از کارخانه نساجی قائمشهر، جلسه ای در خصوص وضعیت کارخانجات نساجی با حضور مسئولین مربوطه در محل سازمان گسترش نوسازی صنایع ایران(ایمیدرو) برگزار شد.

مهدی محمدی، فرماندار قائم شهر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه جلسه خوب و سودمندی برگزار شد، افزود: وزارت صنعت و سازمان گسترش و نوسازی با نگاهی مثبت به دنبال رفع مشکلات و توسعه صنایع نساجی در مازندران هستند و با اجرای مصوبات امید زیادی به احیای کارخانجات نساجی داریم.

وی به یکی از مصوبات اشاره و بیان کرد: مقرر شد پس از حل مشکل هیئت مدیره، مبلغ ۲۶۰میلیارد ریال توسط بانک ملی به عنوان تسهیلات برای نصب دستگاه ها و سرمایه در گردش به نساجی مازندران پرداخت شود.

فرماندار قائم شهر به بدهی های مربوط به وام کارکنان نساجی مازندران اشاره کرد و گفت: مصوب شد این بدهی از تعهد کارگران، خارج و در عهده شرکت نساجی قرار گیرد تا پس از اولین پرداخت بانک ملی به آن، کسر شود.

محمدی ضمن تشکر از همراهی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، گفت: با مساعدت و دستور معظمی رئیس سازمان گسترش مقرر شد ۵۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش به صورت امانی به کارخانه نساجی مازندران پرداخت شود تا پس از دریافت تسهیلات ۲۶۰میلیارد ریالی بانک ملی بازگردانده شود.

وی در خصوص پیگیری مسائل مربوط به نساجی قائم شهر گفت: با توجه به اینکه ضرورت بررسی بیشتر در خصوص تعیین تکلیف مالکیت وجود دارد، قرار بر این شد، جهت اتخاذ تصمیم نهایی جلسه‌ای با حضور همین اعضا در هفته آینده برگزار شود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا