ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

نحوه استفاده همزمان از چند اکانت در تلگرام

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام روز گذشته در جدیدترین به‌روزرسانی خود، چند قابلیت جدید را برای سهولت استفاده کاربران افزود که می‌توان به امکان استفاده همزمان از چند اکانت اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از تلگرام نیوز، نسخه جدید به‌روزرسانی شده ۴.۷ اپلیکیشن پیام رسان تلگرام  برای کاربرانی که از گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، قابلیت جدیدی را افزوده است تا بدان وسیله بتوانند به طور هم زمان تا سقف سه اکانت یا حساب کاربری را مدیریت کرده و از آن به سهولت استفاده کنند.

پیش‌بینی کارشناسان از این قرار است که این قابلیت جدید به طور قطع یکی از معدود امکاناتی است که با استقبال بی نظیری از سوی کاربران تلگرامی مواجه خواهد شد چراکه بسیاری از کاربران با بهره مندی از چند سیم کارت، تاکنون مجبور بودند برای برقراری تلگرام برای سایر خطوط یا سیم کارتهای خود، از اپلیکیشن‌های تلگرامی نامعتبر و غیررسمی استفاده کنند. بسیاری از افراد بر این باورند که حالا با افزودن این امکان جدید، تلگرام بر محبوبیت خود افزوده است.  

همچنین بخوانید

البته این قابلیت جدید در حال حاضر تنها برای کاربران اندروید قابل استفاده و دسترسی است و هنوز اطلاعات دقیقی از زمان افزوده شدن این قابلیت به سیستم عامل iOS خبری در دست نیست.

اما این پیام رسان محبوب و پرطرفدار برای آن دسته از کاربرانی که از گوشی‌های آیفون با سیستم عامل iOS استفاده می کنند، قابلیت دیگری را افزوده است. همانطور که می دانید امکان تغییر پوسته و استفاده از تم روز یا شب از چند نسخه پیش به تلگرام اندروید اضافه شده بود. کاربران iOS نیز از حالا می‌توانند از این ویژگی لذت ببرند و از تم‌های مختلف برای اکانت خود استفاده کنند.
قابلیت جدید دیگری که تلگرام به نسخه ۴.۷ خود افزوده است، امکان پاسخ دادن سریع با کشیدن به سمت چپ پست یا پیام مورد نظر است.
انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا