بانکبانک و بیمه

تقدیر از فوتسالیست‌های قهرمان بانک ملی


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در مراسمی از فوتسالیست های بانک که در پانزدهمین دوره مسابقات المپیاد شبکه بانکی کشور برای پنجمین سال پیاپی قهرمان شدند، تقدیر کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، برات کریمی در این مراسم با بیان این که بانک، ورزش کردن را نه فقط برای مدال آوری بلکه برای سلامت کارکنان مهم می داند، گفت: کارمند سالم، خدمت خوب به مشتری ارائه می دهد و در نتیجه رضایت مشتری نیز جلب خواهد شد.

وی افزود: بانک ترجیح می دهد برای سلامت همکاران در بخش ورزش هزینه کند، تا این که چندین برابر آن را برای درمان آنها مصرف کند، بنابراین ورزش یکی از اولویت های اصولی بانک ملی ایران است.
کریمی با بیان این که ورزشکاران بانک از بهترین نیروها هستند، اظهار کرد: تلاش ما این است که امکانات ورزشی و سرانه تخصیص یافته به ورزشکاران بانک افزایش یابد تا دغدغه کارکنان در این زمینه برطرف شود.
مهدی لطیفی رئیس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز در این مراسم با بیان این که ورزشکاران بانک در این مسابقات خوش درخشیدند، گفت: برای توسعه خدمات رسانی به ورزشکاران بانک برنامه های خوبی تدارک دیده شده که به مرور عملیاتی خواهد شد.
در ادامه، مسئولان تیم و تعدادی از ورزشکاران، مسائل و نیازهای خود را با عضو هیات مدیره بانک در میان گذاشتند.
پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال المپیاد شبکه بانکی کشور از دوم دی ماه به مدت یک هفته برگزار شد و تیم بانک ملی ایران توانست در حضور ۱۱ تیم شرکت کننده عنوان قهرمانی را از آن خود کند. تیم فوتسال بانک ملی ایران در بازی پایانی توانست تیم بانک رفاه را با نتیجه دو بر یک مغلوب کند و بدین ترتیب رکورد جدیدی برای کسب عنوان قهرمانی پیاپی در این المپیاد ثبت شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا