بانکبانک و بیمه

لزوم کاهش قیمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوین


مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه سفرهای استانی، با حضور در منطقه یک استان‌ها در شهر تبریز ضمن دیدار با همکاران این منطقه از نزدیک موضوعات و چالش‌های این منطقه آشنا شد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (ECOIDEAL)، علیرضا بلگوری در جمع کارکنان این بانک در شهر تبریز طی سخنانی با اشاره به نقش تعیین کننده سرمایه انسانی در پیشبرد اهداف و تحقق برنامه‌ها ی استراتژیک بانک گفت: موفقیت بانک اقتصادنوین معطوف به تلاش و همت همه ارکان بانک است و همکاران پشتوانه و سرمایه اصلی بانک محسوب می‌شوند.

وی ضمن تاکید بر اینکه جایگاه و اعتبار امروز بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران، حاصل تلاش و کوشش همه همکاران در سطوح مختلف است، گفت: لازم است همکاران با تلاش مضاعف خود در مدت باقیمانده از سال جاری، زمینه تحقق برنامه‌های از پیش تعیین شده را محقق کرده سرعت رشد بانک بیش از پیش افزایش یابد.
بلگوری همچنین به لزوم کاهش قیمت تمام شده پول در بانک اقتصادنوین اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین در طی سالیان گذشته همواره به رعایت نرخ سود سپرده‌ها پایبند بوده، لذا قیمت تمام شده پول در این بانک در حد متعارف نظام بانکی قرار دارد. با این حال با شناسایی و موارد افزایش این نرخ می‌توانیم قیمت تمام شده پول را در بانک اقتصادنوین کاهش دهیم که این موضوع علاوه بر افزایش ضریب بهره‌وری، سودآوری بانک را نیز بهبود خواهد بخشید. به گفته وی سپرده‌پذیری در شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور تنها با نرخ‌های اعلام شده از سوی بانک مرکزی انجام می‌شود.
مدیرعامل بانک اقتصادنوین بر لزوم اشراف همه کارکنان این بانک به خدمات و محصولات تاکید و ادامه داد: تا زمانی که همکاران به خدمات بانک احاطه کامل نداشته باشند نمی‌توانند بهترین خدمت را به مشتری ارایه کنند، لذا لازم است همکاران نسبت به شناخت دقیق هر محصول اهتمام بیشتر بورزند تا بتوانند نیازهای مشتریان را به نحو مطلوب پاسخ دهند.
وی ادامه داد: علاوه بر محصولات و خدمات بانک، همکاران باید نسبت به خدمات شرکت‌های گروه اقتصادنوین نیز اطلاعات خود را افزایش دهند تا بتوانند در مواقع لزوم نسبت به ارایه این خدمات به گروه‌های مختلف مشتریان اقدام کنند. 
مدیرعامل بانک اقتصادنوین گفت: در برخی مناطق کشور نیازهای بانکی در بین مشتریان وجود دارد که خاص آن منطقه است، بر اساس طرحی که در بانک اقتصادنوین پیاده‌سازی خواهد شد لازم است که خدمات بانک متناسب با نیازهای مشتریان هر منطقه ویژه‌سازی گردد.
در این بازدید که جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین نیز حضور داشتند حسین کریمخان زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین نیز طی سخنانی در خصوص خدمات ارایه شده توسط این شرکت‌های گزارش‌هایی ارایه کردند.
در ادامه این سفر، مدیرعامل بانک اقتصادنوین با حضور در شعب این بانک در شهر تبریز، با همکاران این شعب دیدار و گفت‌وگو کرد، ضمن اینکه گروهی دیگر از مدیران بانک اقتصادنوین با حضور در شعب مراغه و بناب با همکاران این مناطق دیدار و گفت وگو کردند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا