بانکبانک و بیمه

بانک صنعت و معدن در حمایت از بخش تولید نقش موثری داشته است

اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت و معدن در مجموع عملکرد خوبی دارد و به ویژه در سال های اخیر در حمایت از بخش تولید و ایجاد اشتغال نقش موثری داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن با بیان این مطلب افزود: این بانک توانسته در بخش های مختلف صنعت کشور مانند فولاد، پتروشیمی و بخش های نیروگاهی موفقیت کسب کند و امید است واحدهایی که از گذشته با مشکلاتی روبرو بوده اند نیز رسیدگی و ساماندهی شوند.
عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: انتظار می رود که حمایت های بانک صنعت و معدن از بخش تولید، صنعت و اشتغال کشور روز به روز گسترده تر شود. وی با اشاره به مشکلات تولیدکنندگان در گیلان و رودسر بیان داشت: برخی از تولیدکنندگان از بانک صنعت و معدن تسهیلات گرفته اند اما به دلیل مشکلاتی نتوانسته اند واحد صنعتی خود را راه اندازی کنند در نتیجه در بازپرداخت تسهیلات به بانک با مشکل مواجه شده اند و امید است که مشکلاتشان با رسیدگی بانک هر چه سریع تر برطرف شود.
عباسی در ادامه گفت: افزایش سرمایه برای بانک صنعت و معدن الزامی است تا این بانک بتواند پاسخگوی درخواست های کارگروه های تولید و اشتغال استانها باشد. نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان داشت: امیدواریم که بانک صنعت و معدن  بر اساس ماموریت هایی که دارد بتواند موفق تر عمل کند و ما سعی کردیم در مجلس و قانون برنامه ششم اختیاراتی را برای این بانک قائل شویم تا در حمایت از اشتغال و صنعت کشور گام های موثری را بردارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا