بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

گروه توسن در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک با پنل‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی و رونمایی از کتاب

گروه توسن که به عنوان یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های خصوصی فناوری اطلاعات کشور مطرح است، به همراه تمامی شرکت‌های فعال خود در عرصه بانکداری و نظام‌های پرداخت با رویکرد مشارکت سازنده در تحول صنعت بانکداری کشور و با برنامه‌های متعدد در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت شرکت می‌کند.

در این همایش گروه توسن، علاوه بر معرفی محصولات و خدمات خود، پنل‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متنوعی را در نظر گرفته است.

گروه توسن امسال در غرفه‌های شماره ۲۴، ۷۰ و ۷۱ به معرفی آخرین دستاوردها، راهکارها و محصولات جدیدی همچون +TSB، فیم فاند، بوم مارکت و … خواهد پرداخت. همچنین در کارگاه‌های مختلف به معرفی محصولات و ترندهای بانکی می‌پردازد.

در هفتمین همایش بانکداری الکترونیک در بخش کارگاه‌های آموزشی موضوعاتی با عنوان «کشف تقلب در بانکداری»، «بررسی چالش‌های امنیتی تراکنش‌های با واسطه در دستگاه کارتخوان موبایلی و ارائه راهکار مبتنی بر DUKPT» و کارگاه «پلتفرم یکپارچه ارائه خدمات در نقطه سرویس با رویکرد نوآوری باز (pos2.0)» توسط گروه توسن برگزار خواهد شد.

کارگاه آموزشی دیگری نیز توسط شرکت همکار توسن «SISA» در حوزه تطابق استانداردهای بین المللی ویزا و مستر برگزار می‌شود.

گروه توسن علاوه بر رونمایی از چندین کتاب، با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی از برت کینگ نویسنده و آینده‌پژوه مطرح بین‌المللی، جهت حضور در همایش دعوت به عمل آورده است. مراسم رونمایی از کتاب‌های اودر صنعت بانکی در غرفه توسن برگزار خواهد شد. برت کینگ در این همایش سخنرانی و کارگاه آموزشی خواهد داشت.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا