بانکبانک و بیمه

امضای تفاهم نامه بانک مهر ایران و معاونت زنان رییس جمهور

معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای هم افزایی، توانمندسازی و اشتغال بانوان تفاهم نامه امضا کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، معصومه ابتکار معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به امضای تفاهم نامه همکاری با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای هم افزایی، توانمندسازی و اشتغال بانوان بیان داشت: امضای این تفاهمنامه خبری نوید بخش، امید آفرین و الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم به ویژه بانوان است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، گفت: حضرت زینب(س) پیام آور انسانیت، عزت و شرافت برای همه مردم هستند.

ابتکار با تقدیر از نگاه مثبت مدیرعامل و مسوولان بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت های اجتماعی، بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران، بانکی بسیار خوب در حوزه مسئولیت های اجتماعی است و ماموریت سنگینی را بر عهده دارد.

وی افزود: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ایران توانمندسازی نیازمندان جامعه و ترویج قرض الحسنه را به عنوان یک سیاست محوری اصلی خود بر عهده دارد.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: جنبه قرض الحسنه و دیدگاه معنوی و خیرخواهانه در بانک قرض الحسنه مهرایران یقیناً از عوامل مهم و اصلی پیشرفت چشمگیر آن به شمار می آید.

وی تصریح کرد: همکاری با بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای گره گشایی از اقشار مختلف جامعه خصوصآ زنان و خانواده های آنان جای خوشحالی است و امیدواریم گسترش و تداوم این همکاری ها در حوزه های بیشتری ادامه یابد.

ابتکار خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم واقعاً نیاز دارند تا در یک مقطعی زندگی شان با یک حمایت کوچک مالی متحول شود و این تسهیلات قرض الحسنه برای حمایت از زنان سرپرست خانوار و با هدف اشتغالزایی پرداخت می شود.

وی اظهارداشت: موضوع اشتغال یکی از ضرورتهای دولت دوازدهم است که باید برای آن اقدامات جدی و اساسی انجام شود. در حال حاضر زنان و مردان تحصیل کرده زیادی داریم که باید گامهای موثر و فعالیت های مثبتی برای اشتغال آنان صورت پذیرد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اهتمام دولت در ایجاد اشتغال در کشور بویژه برای خیل عظیمی از فارغ التحصیلان دانشگاهی که بیکار هستند، افزود: بسیاری از زنان و دختران توانمند کشور می توانند با استفاده از این تسهیلات مشاغل موفقی را راه اندازی و توسعه دهند.

وی اظهار داشت: تسهیلات مربوط به اشتغال زایی اگر با پیوست توان افزایی همراه باشد می تواند موجب ایجاد اشتغال پایدار و شرافتمندانه در کشور برای زنان و جوانان شود. ابتکار امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک را خبری نوید بخش و امید آفرین برای جامعه دانست و گفت: اجرای موفق این تفاهم نامه می تواند امید آفرین و الگوی خوبی برای حل مشکلات مردم و کمک به آسیب دیدگان جامعه باشد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: طرح «اندوخته بانوان مهر ایران» یک الگوی موفق برای حل و فصل مشکلات زنان سرپرست خانوار است و امیدواریم این طرح با توان مضاعفی ادامه و گسترش پیدا کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا