خودروصنعت، معدن، تجارت

کدام خودروها کمترین رضایتمندی را دارند؟

مصرف‌کنندگان از خودروهای سایپا ۱۱۱، تیبا هاچ‌بک، برلیانس اچ ۳۲۰ اتوماتیک، رنو سیمبل، سراتو اتوماتیک، سوزوکی گراند ویتارا اتوماتیک و سورنتو؛ کمترین رضایتمندی را در گروه‌های قیمتی این خودروها دارند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، روز گذشته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش وضعیت رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری (داخلی و وارداتی) عرضه شده در نیمه اول امسال را منتشر کرد.

این شرکت در بررسی خود رضایتمندی مشتریان از کیفیت خودروهای سواری را در هفت دسته قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان و بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان بررسی کرده است.

تحلیل این گزارش نشان می‌دهد که در گروه خودروهای با سطح قیمتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ (سایپا) کمترین میزان رضایتمندی مشتریان را کسب کرده و تنها ۶۲۵ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز رضایتمندی مشتریان را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان، تیبا هاچ‌بک (سایپا) در قعر جدول رده‌بندی قرار داشته و تنها ۶۶۲ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، برلیانس اچ ۳۲۰ اتوماتیک (پارس خودرو) در قعر جدول رده‌بندی قرار داشته و تنها ۶۷۸ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز، رنو سیمبل (نگین خودرو) کمترین میزان رضایتمندی مشتریان را به دست آورده و تنها ۶۹۱ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان، سراتو اتوماتیک (سایپا) در پایین‌ترین وضعیت رضایتمندی مشتریان قرار داشته و تنها ۷۱۶ امتیاز از ۱۰۰۰ را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۱۲۵ تا ۲۰۰ میلیون تومان نیز، سوزوکی گراند ویتارا (ایران خودرو) کمترین میزان رضایتمندی مشتریان را کسب کرده و تنها ۷۲۲ از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی بیش از ۲۰۰ میلیون تومان، سورنتو (اطلس خودرو) در قعر جدول رده‌بندی قرار داشته و تنها ۷۷۴ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز را کسب کرده است.

منبع
ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا