بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

حرکت به سمت دنیای تراکنش / نگاهی به شرکت رمیس

ماهنامه عصر تراکنش / رمیس یکی از شرکت‌های شناخته‌شده فناوری در ایران است؛ منتها تا همین چند سال پیش کسی حدس نمی‌زد که آن‌ها قصد ورود به فضای فناوری بانکی را دارند. ساختار درآمدی شرکت رمیس به گونه‌ای بود که در سال‌های گذشته بیشتر بر پروژه متکی بودند. منتها آن‌ها در تصمیمی راهبردی تصمیم گرفتند که تغییر مسیر دهند و وارد فعالیت‌های فرایندی و تراکنشی شوند که درآمد پایدار برای رمیس ایجاد کنند.

شرکت رمیس در سال ۱۳۸۰ با هدف ارائه تجهیزات، راهکارها و خدمات تخصصی فناوری اطلاعات و به‌صورت صد درصد خصوصی تأسیس شد. هم‌اکنون شرکت رمیس در تمامی استان‌های کشور دارای نماینده فعال فروش، خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. شرکت رمیس موفق شده به‌طور همزمان رتبه اول را در ۹ رشته از ۱۲ رشته مورد ارزیابی شورای عالی انفورماتیک کشور کسب کند.

همچنین بخوانید

همچنین این شرکت در بررسی انجام‌شده در قالب IMI-100 در جمع ۵۰۰ شرکت برتر کشور قرار گرفته است. هشتم آذرماه سومین جشن مشتریان شرکت رمیس در هتل پارسیان آزادی برگزار شد. احسان پورمند، مدیرعامل این شرکت در این جشن گفت که رمیس در حال گذار از سیستم سنتی اجرای پروژه به سیستم سرویس‌محور است. او همچنین گفت: «واحد کسب‌وکاری جدیدی به نام راهکارهای خلاقانه نوآوری در رمیس ایجاد شده است که در آن ما راهکارهای مختلفی را خدمت مشتریان ارائه می‌دهیم؛ راهکارهایی که عمدتا مبتنی بر راهکارهای موبایلی یا مبتنی بر تراکنش‌های بانکی است.»

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا