بانکبانک و بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بانک صنعت و معدن بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

همچنین بخوانید
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در این پیام آمده است: انقلاب بزرگ اسلامی ایران تحولی شگرف و انقلابی عظیم و مردمی در تاریخ بود، حرکتی سرنوشت ساز که بر اساس تعالیم الهی، رهبری امام خمینی (ره) و رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت که با ایثار خون خود توانست سبب بارور شدن ارزش های معنوی و فرهنگ متعالی اسلام شود.
فجر انقلاب به ما آموخت با وحدت و اعتصام به «حبل الله» می توان بر هر قدرتی پیروز گشت. چنانچه انقلاب اسلامی در سایه ایثار مردمانش طی چهار دهه توانست در برابر کینه توزی ها و دشمنی های همچون جنگ تحمیلی، تحریم و دیگر توطئه های بین المللی ایستادگی کرده و سرفراز باقی بماند.
از سوی دیگر با وحدت، همراهی و همدلی مردم و مسئولین دیدیم که چگونه دیوارهای تحریم های ظالمانه فروریخت و امروز با گذشت دو سال از اجرایی شدن برجام، فضای بین الملل حقانیت ایران را پذیرفته و کشورمان توانسته است با بهره گیری از فضای به وجود آمده به موفقیت های زیادی دست یابد.
بانک صنعت و معدن نیز به عنوان یک بانک توسعه ای، درطول ۴۰ سال از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی همراه با تولید کنندگان و کار آفرینان کشورو با عزمی جدی و اراده ای قوی و محکم در مسیر پیشرفت و توسعه گام برداشته و با تامین مالی طرح های صنعتی، اشتغالزائی و انجام مسئولیت های اجتماعی رسالت خود را در قبال منافع ملی به انجام رسانده است. در واقع امروز در جای جای ایران اسلامی نقش این بانک در توسعه و اشتغال کاملا مشهود و گویا است که این اقدام مهم جز در سایه تلاش شما همکاران عزیز میسر نمی شد.
اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، امیدوارم هر روز بیش از پیش منسجم تر شاهد تبلور آرمانهای انقلاب در عرصه های داخلی و حضور قدرتمند در اقتصاد بین الملل و دستیابی به موفقیت های پایدار در عرصه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باشیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا