اقتصاد کلان

شرکت اجرایی و فنی زیر مجموعه رجا تشکیل می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد رجبی با اعلام قطعی شدن تشکیل شرکت اجرایی و فنی در زیر مجموعه رجا افزود: با اجرایی شدن شرکت مذکور و آغاز به کار آن، نگرشی نو در توسعه و مدیریت بخش فنی و اجرایی شاهد خواهیم بود.
 رجبی در خصوص ساختار شرکت رجای فعلی خاطرنشان کرد: قطعاً با تشکیل این شرکت ، رجا در قالب یک هلدینگ فعالیت می کند که بزودی چارت سازمانی آن ارایه و ساختار جدید نیز برای شرکت فنی – اجرایی طراحی و تدوین خواهد شد.
وی ماهیت تشکیل این شرکت را انجام فعالیت‌های فنی، تعمیراتی، بازسازی قطارهای رجا و سایر شرکت‌های ریلی فعال در این صنعت بیان کرد.
رجبی با اشاره به تعداد ۵۰۰ واگن بالای ۳۰ سال در شبکه ریلی افزود: تا آغاز فصل زمستان در سال ۱۳۹۶ این واگن ها باید مورد بازسازی کامل و تعمیرات اساسی قرار گیرند ، که توجه جدی به حوزه فنی لازم و ضروری است.
مدیرعامل رجا در خصوص آمادگی قطارها برای سفرهای نوروزی سال ۱۳۹۶ خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم حدود ۳۰ تا ۴۰ واگن بازسازی شده و نو را برای این ایام به ناوگان مسافری اضافه کنیم تا بتوانیم خدمات خوبی را به هم‌و‌طنان گرامی ارائه دهیم.
وی ابراز امیدواری کرد با ظرفیت بالایی که در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، بتوان در شرکت جدید زیر مجموعه رجا از این ظرفیت به نحوی مطلوب در تعمیرات اساسی استفاده کرد.
انتهای پیام/


منبع:میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا