بورسبورس اوراق

گزارش مساعد «خفناور»

 

شرکت مهندسی صنعتی روان فن آور اطلاعات و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور را در کدال منتشر کرد که طبق این گزارش شرکت توانسته برای دوره ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۵۴ ریال درآمد برای هر سهم محقق کند که این عدد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۴۵ درصدی داشته است. این درحالیست که رقم سود خالص هر سهم برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ برابر ۹۵ ریال بود.

به گزارش آرمان اقتصادی، شرکت قطعه‌ساز روان فن آور در جدیدترین گزارش خود اعلام داشته است که طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۵۳۹ میلیون تومان سود خالص کسب نموده که این رقم برای مدت مشابه سال قبل برابر با ۲۳۷ میلیون تومان بوده است.

همچنین بخوانید

از دیگر نکات مثبت این گزارش، کاهش ۴۱ درصدی هزینه‌های مالی شرکت نسبت به ۶ ماهه ابتدایی سال قبل می‌باشد. همچنین در قسمت تولید و فروش نیز مجموعا شاهد افزایش در آمار می‎باشیم بطوریکه تولیدات شرکت در ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور سال جاری، به عدد ۶۵۱.۶۱۶ قطعه رسیده که رشد ۲۰ درصدی دارد. همچنین مبلغ فروش ۶ ماهه ابتدایی «خفناور» رقمی بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۱۵ میلیون تومان بوده که رشد ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه را نشان می‌دهد.

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا