بانکبانک و بیمه

بانک کارآفرین در زمره ۱۰ شرکت پیشرو

بانک کارآفرین بر اساس رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-۱۰۰) در سال ۱۳۹۶، در زمره ۱۰ شرکت پیشرو قرار گرفت.

به گزارش آرمان اقتصادی و به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در بیستمین همایش رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-۱۰۰) که یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت و معدن و تجارت و جمع کثیری از فعالان صنعت، تولید، خدمات و تجارت در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار شد، این بانک در زمره ۱۰ شرکت پیشرو در سال ۱۳۹۶ معرفی شد.

این گزارش حاکی است، بر اساس اعلام سازمان مدیریت صنعتی، معیار اصلی انتخاب شرکت‌های پیشرو، تغییر رتبه فروش صد شرکت برتر ایران طی چهار سال اخیر است. وجود اطلاعات شرکت در رتبه‌بندی IMI-۱۰۰ حداقل در سه سال اخیر، منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در یک سال اخیر و زیان‌ده نبودن شرکت، از دیگر ملاک‌های این انتخاب است.

بر اساس این گزارش، پس از بررسی‌های دقیق ملاک‌های فوق‌الذکر توسط کمیته‌ای از خبرگان صنعت و محیط کسب‌وکار، ۱۰ شرکتی که بهترین نتایج را کسب کرده باشند، به‌عنوان شرکت‌های پیشرو شناسایی و معرفی می‌شوند. در انتخاب شرکت‌های پیشرو، این کمیته به سطح بلوغ شرکت‌ها توجه ویژه‌ای دارد. در مورد شرکت‌های بالغ (Mature)، تغییر مثبت رتبه فروش یا حتی حفظ جایگاه، دارای اهمیت بیشتری است.

گفتنی است در این همایش هلدینگ بانک کارآفرین نیز موفق به کسب رتبه چهاردهم از حیث میزان فروش شد.

سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ همه‌ساله رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را با هدف فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور و ترسیم فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی کشور ارائه می‌دهد، تا مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگر، شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور پیدا کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا