خودروصنعت، معدن، تجارت

جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران‌خودرو با ام‌وی‌ام و چری نو

معاون بازاریابی و فروش مدیران خودرو با اشاره به آغاز کار وب سایت این شرکت برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو، گفت: در این طرح برای خودروهای نو و دست دوم تسهیلات درنظر گرفته شده است.

آرمان اقتصادی – سمانه برمخ شاد ؛ امیرحسن امیری با اشاره به اینکه در فاز اول این طرح به صورت اینترنتی و آنلاین اجرا خواهد شد، گفت: برای خودروهای نو تا ٧٠ درصد تسهیلات با دوره بازپرداخت ۵ ساله و برای خودروهای کارکرده ۶٠ درصد بهای خودرو با دوره بازپرداخت ۴ ساله تسهیلات پرداخت می شود.

وی ادامه داد: همچنین برای خریداران خودروهای کارکرده ١٠ درصد تخفیف قطعات و همچنین ١٠ درصد در اجرت تعمیرات تا یکسال در نظر گرفته شده است.

امیری هدف از این اقدام را توسعه بازار و ارتقا برند عنوان و تاکید کرد: به دنبال افزایش رضایتمندی مشتریان و تسهیل در خرید و فروش خودروهای مدیران خودرو هستیم و قصد داریم در بازار خودروهای دست دوم رونق ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه خودروهای سال ٨۵ به بعد مشمول این طرح هستند، گفت: البته افرادی که اقساطشان به پایان نرسیده مشمول طرح نخواهند بود.

معاون بازاریابی و فروش مدیران خودرو با بیان اینکه این طرح با پشتیبانی بانک سامان اجرا خواهد شد، افزود: نرخ سود تسهیلات ١٨.٩ درصد تعیین شده و هدف جایگزینی ١٠ درصد خودروهای کارکرده با خودروهای نو است.

به گزارش آرمان اقتصادی، آدرس اینترنتی وب سایت شرکت مدیران خودرو برای جایگزینی خودروهای کارکرده با خودروهای نو عبارت است از؛ www.toptec.ir .

در ادامه این نشست علی شریعت، معاون بازرگانی مدیران خودرو با اشاره به طرح خرید، فروش و جایگزینی خودروهای کار کرده گفت: این طرح با هدف افزایش رفاه حال مشتریان اجرایی خواهد شد و براساس آن تمام خودروهایی که ۱۰ سال از عمر آن ها می گذرد می توانند برای فروش خودروهای کارکرده و خرید خودرو جدید اقدام کنند.

او افزود: با تسهیلات مناسبی که برای مشتریان در نظر گرفته شده تلاش می کنیم تا مشتریان قبلی خود را راضی کرده و مشتریان وفادار خود را افزایش دهیم.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا