بانکبانک و بیمهگردشگری

پردیس گردشگری بانک گردشگری با یاد و نام شهدای سانچی افتتاح شد

آیین افتتاحیه پردیس گردشگری در روز ۲۰ اسفند ماه در بوستان چیتگر تهران با حضور «علی اصغر سفری»، مدیر عامل بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره، مدیران و روسای ادارات و جمعی از مسئولین و مدیران شهری و مسئولان و فعالان حوزه محیط زیست برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک گردشگری، آیین افتتاحیه پردیس گردشگری در روز ۲۰ اسفند ماه در بوستان چیتگر تهران با حضور «علی اصغر سفری»، مدیر عامل بانک گردشگری، اعضای هیئت مدیره، مدیران و روسای ادارات و جمعی از مسئولین و مدیران شهری و مسئولان و فعالان حوزه محیط زیست برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بانک گردشگری در این مراسم که با پاسداشت یاد و خاطره شهدای دریادل حادثه نفتکش سانچی و با حضور خانواده های آنان همراه بود، مدیرعامل بانک گردشگری در سخنان کوتاهی گفت: «امروز آغاز یک حرکت بزرگ و مهم است. روز افتتاح پردیس گردشگری که در تصمیمی سبز آن را جایگزین هزینه های تبلیغاتی و چاپ سر رسیدهای پایان سال کردیم به این امید که الگویی برای دیگر نهادهای بخش های خصوصی و دولتی در گرامیداشت محیط زیست و حرکت به سمت توجه به آینده فرزندان مان باشد». سفری افزود: «وجه بانک گردشگری به حوزه مسئولیت های اجتماعی، نه یک حرکت تبلیغاتی که ناشی از اعتقاد و نگاه پشت این مجموعه است».
همچنین «احمد ضیایی»، رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران که به همراه «ایگور کولاکوویچ»، سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان به عنوان مهمان ویژه در مراسم حاضر شده بود در سخنانی ضمن تقدیر از حرکت ابتکاری بانک گردشگری در اختصاص هزینه تبلیغات پایان سال و چاپ سر رسید به کاشت درخت در پردیس گردشگری خاطر نشان کرد: «این بانک با نگاه خاص به مسائل اجتماعی و فرهنگی، سال گذشته هم در اقدامی مشابه هزینه های تبلیغاتی خود را به ساخت مدارس در مناطق محروم کشور اختصاص داد که جای تقدیر دارد». وی افزود: «حمایت این بانک از تیم های ملی والیبال ایران که با موفقیت های تاریخی در این رشته ملی همراه بوده است نمونه دیگری از نگاه درست مدیران این مجموعه در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود است».
گفتنی است در این مراسم که با حال و هوای خاص عاطفی در میان خانواده های شهدای سانچی همراه بود، نهال هایی به دست آنان به نام عزیزان شان کاشته شد تا یاد و خاطره آنان به شکل نمادین زنده بماند.
لازم به یادآوری است که بانک گردشگری هزینه های تبلیغاتی پایان سال و چاپ سر رسید خود را در ابتکاری زیست محیطی، به کاشت نهال در پردیس گردشگری اختصاص داد که در فاز اول ده هزار اصله نهال کاشته شده است و مقرر است در فازهای بعدی، این تعداد به بیست هزار اصله نهال برسد.

همچنین بخوانید
از طريق
سعید سلیمانی فرد

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا