خودروصنعت، معدن، تجارت

کرمان موتور تاکنون کارت طلایی امداد نفروخته است/ واحد امداد به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی است

معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی با تاکید بر این‌که کرمان‌ موتور تا کنون اقدام به ارائه و فروش کارت طلایی امداد نکرده است گفت: واحد امداد در ایام نوروز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی است.

به گزارش آرمان اقتصادی، مهندس محمودی در نشست خبری امداد نوروزی سال ۹۷ شرکت کرمان موتور که امروز برگزار گردید، ضمن تبریک فرارسیدن ایام باستانی نوروز اعلام کرد: طرح خدمات امداد نوروزی ۱۳۹۷ این شرکت از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ لغایت ۱۷ فروردین ۹۷ در بیش از ۱۱۰ پایگاه به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور برگزار خواهد شد.

محمودی افزود: مرکز تماس واحد امداد به صورت شبانه‌روزی از طریق شماره تلفن  42724-021 آماده پاسخگویی به تماس‌های مشتریان، اعزام امدادگران و ارائه مشاوره‌های فنی به هموطنان عزیز خواهند بود.

او با تاکید بر این‌که کیفیت خدمات رسانی به امدادخواهان محترم توسط بازرسان واحد امداد و سنجش میزان رضایت ایشان از طریق نظرسنجی نظارت و کنترل می‌گردد، تصریح کرد: در راستای ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و کاهش مدت زمان اعزام امدادگر، واحد امداد شرکت کرمان موتور اقدام به ایجاد ۲۳۰۰ پایگاه سیار به صورت مشترک با شرکت‌های رفاه ایرانیان و کانون جهانگردی نموده است.

محمودی با اشاره به گزارشات واصله مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از مراکز غیر مجاز و افراد سودجو که با سوء استفاده از نام تجاری شرکت کرمان موتور اقدام به خرید و فروش کارت طلایی امداد نموده‌اند خاطرنشان کرد: این شرکت تاکنون فعالیتی در خصوص ارائه و فروش کارت‌های اشتراکی نظیر کارت طلایی امداد ننموده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا به اطلاع عموم هموطنان و مشتریان محترم این شرکت می‌رساند در صورت مواجه شدن با چنین مواردی سریعا به مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت کرمان موتور از طریق وب رسمی این شرکت به آدرس سایت  www.kermanmotor.com و www.kermanmotor.ir یا  تماس با  42724 -021 اطلاع‌رسانی فرمایید.

معاون خدمات امدادی و تعمیرگاه‌های مرکزی گفت: بدیهی است در صورت راه‌اندازی طرح تخصیص کارت‌های اشتراکی به مشتریان محترم شرکت کرمان موتور جزئیات آن از طریق کانال‌های رسمی به اطلاع ایشان خواهد رسید.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا