بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

برای شرکت در جشنواره نوروزی سفور و برنده شدن جوایز «تاپ» تا ۲۵ فروردین فرصت دارید

جشنواره نوروزی سفور با عیدانه‌های تاپ از تاریخ ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت. این جشنواره با همکاری سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در جشنواره نوروزی سفور با عیدانه‌های تاپ که همزمان با سفرهای نوروزی آغاز شده، دو گروه دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب که از کارتخوان‌های تاپ خریدهای خود را انجام می‌دهند و همچنین گروه دیگر دارندگان دستگاه فعال کارتخوان تاپ در آن شرکت داده می‌شوند.

همچنین بخوانید

به گفته یاسر علیزاده رئیس روابط عمومی تاپ، طبق هماهنگی‌های انجام‌شده، شرکت تاپ با سازمان گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، نمایندگی‌های این شرکت در تمام استان‌ها در نوروزگاه‌های تعیین‌شده حضور فعال داشته و اقدام به ارائه خدمات پراخت الکترونیک در ایام نوروز می‌کنند.

در این جشنواره ۲ میلیارد جایزه سکه طلا برای دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب و ۷ جایزه کمک هزینه خرید خودرو هر یک به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال برای دارندگان دستگاه کارتخوان تاپ در نظر گرفته شده است .

دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند با ارسال شماره مرجع ١٢رقمی safoor که روی رسید خرید درج شده است، به سرشماره ۳۰۰۰۷۱ در جشنواره شرکت کنند.

افراد برای کسب اطلاع از شرایط جشنواره می‌توانند به وب‌سایت www.pec.ir مراجعه کنند. قرعه‌کشی این جشنواره در اردیبهشت ماه ۹۷ همزمان با نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا