بانکبانک و بیمه

تاکید مدیرعامل بانک قوامین بر پاسخ‌گویی مدیران بانک

مدیرعامل بانک قوامین در شورای معاونان بانک با تاکید بر اینکه پاسخ‌گویی به مخاطبان داخل و خارج سازمان یک اصل مهم است از معاونان و مدیران بانک خواست با صبر و شکیبایی سخنان همکاران را شنیده و پاسخگوی آنان باشند.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، غلامحسن تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به اینکه همکاران ما باید در محیطی امن و شاداب خدمت کنند خطاب به مدیران تاکید کرد: همکاران ما در هر رده سازمانی سرمایه‌های اصلی سازمان هستند و ما موظفیم تا حد امکان فضا و محیطی مناسب برای آنان ایجاد کنیم که قطعا این امر می‌تواند در ارایه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان تاثیرگذار باشد.

مدیرعامل بانک با تاکید بر این که مجموعه کارکنان سرمایه بزرگی است که می‌تواند بانک را شکوفا کند خاطرنشان کرد: حل دغدغه‌های همکارانمان از موضوعات اصلی بانک در سال‌جاری است و به زودی شاهد تحولات خوبی هم در ارایه خدمات متنوع بانکی و هم وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان در سازمان خواهیم بود.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

  1. شما بگید. این دزدی نیست؟ بنیاد تعاون ناجا ۵۱ درصد بانک قوامین رو در اختیار داره، بعد تمام منابع بانک قوامین رو به خودش وام داده و این وام رو پس نمیده و مدیر عامل بانک قوامین هم چون خودشون استخدام کردن از طرف بانک (برای بازگرداندن پول های برده شده) شکایت نمی کنه… شما بگید این دزدی نیست؟

دکمه بازگشت به بالا