خودروصنعت، معدن، تجارت

پیش فروش کراس اوور جدید ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی،  گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش محصول جدید کراس اوورH30 را از هفته آینده آغاز می کند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر، پیش پرداخت لازم برای ثبت نام را مناسب برای متقاضیان دانست و گفت: پیش پرداخت مبلغ ۲۰ و ۲۳ میلیون تومان منظور شده تا مشتریان عزیز با سطح درآمدی مختلف، توان ثبت نام را داشته باشند.

مصطفی خان کرمی افزود: سود مشارکت طرح ۲۱ درصد و موعد تحویل خودروها نیز مرداد تا آبان ماه برنامه ریزی شده است.

وی قیمت نهایی محصول کراس اوورH30  را کم تر از ۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین(ع) و ایام پر خیر و برکت ماه رجب این محصول با قیمت اولیه در حدود ۴۴ میلیون تومان عرضه خواهد شد.

همچنین بخوانید

وی از متقاضیان خواست با توجه به این که این خودرو ارزان ترین و مناسب ترین محصول اتوماتیک در محدوده قیمتی کم تر از ۵۰ میلیون در بازار بوده و عرضه آن محدود است تا پیش از تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام کنند.
یادآور می شود، مشتریان محترم می توانند از ساعت ۹ روز یک شنبه پنجم اردیبهشت ماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.iranecar.com  نسبت به ثبت نام و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا