خودروصنعت، معدن، تجارت

۱ میلیون آئودی دیگر معیوب از آب درآمد!

شرکت خودروسازی آئودی اعلام کرد، به دلیل نگرانی از وقوع آتش سوزی ۱.۱۶ میلیون دستگاه از محصولات خود در سراسر جهان را فرا می خواند.

به گزارش رویترز، شرکت خودروسازی آئودی اعلام کرد، به دلیل نگرانی از داغ کردن یا وقوع اتصالی در پمپ های خنک کننده برقی به کار رفته در خودروهای خود به دلیل رطوبت که ممکن است منجر به وقوع آتش سوزی شود، ۱.۱۶ میلیون دستگاه از محصولات خود در سراسر جهان را برای رفع عیب فرا می خواند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تسنیم، شرکت آئودی که برند لوکس شرکت آلمانی فولکس واگن محسوب می شود به رگولاتورهای آمریکای گفته، این فراخوان شامل برخی از خودروهای آئودی آ ۵ کابریولت، آ ۵ سدان و آئودی کیو ۵ تولید سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷، خودروهای آئودی آ ۶ تولیدی سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و خودروهای آئودی ا ۴ سدان و آ۴ آلرود دارای موتورهای توربو اف اس آی ۲ لیتری می شود.

اودو روگیمر، سخنگوی شرکت ائودی در آلمان گفت، این فراخوان، ۱.۱۶ میلیون دستگاه از محصولات این شرکت در سراسر جهان را در بر می گیرد.

آئودی گفته، این پمپ ها ممکن است در اثر جمع شدن رسوبات سیستم خنک کننده مسدود شوند، اما تاکنون هیچ گزارشی از وقوع تصادف یا جراحت ناشی از این ایراد گزارش نشده است.

نمایندگی های شرکت آئودی این پمپ ها را تعویض خواهند کرد، اما شرکت نگفته که قطعات جایگزین چه زمانی در اختیار نمایندگی ها قرار خواهد گرفت.

این دومین مورد فراخوان خودروهای شرکت آئودی به دلیل ایراد در پمپ است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا