امور زیربناییتعاون و اشتغال

مسئولان به فکر ازدواج و اشتغال جوانان باشند

قم – یکی از مراجع تقلید شیعیان از مسئولان خواست تا در راستای فراهم آوردن زمینه ازدواج و اشتغال جوانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش آرمان اقتصادی، آیت الله العظمی وحید خراسانی بعد از ظهر پنج‌شنبه در دیدار وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی با این مرجع تقلید اظهار داشت: مسئولان باید به مسائل نیازمندان جامعه و نیز اشتغال و ازدواج جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که در وزارت کار فعالیت دارند کارشان ارزشمند است، افزود: کفالت ایتام کار بزرگی است که امیدواریم تمامی ایتام کشور تحت پوشش قرار گیرند و به آنان رسیدگی شود.

همچنین بخوانید

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از رسول الله(ص) گفت: ایشان فرمودند من و کسی که کفالت یک یتیم را بر عهده بگیرد در بهشت مانند دو انگشت دست هستیم و این اقدام بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه باید به فکر بیکاری جوانان بود، افزود: برخی از جوانان می‌خواهند ازدواج کنند اما شغلی ندارند و در این زمینه هر چقدر کار شود کم است و مردم این دردها را به ما انتقال می‌دهند.

آیت الله وحید خراسانی تصریح کرد: مسئولان باید تلاش کنند زمینه ازدواج و کار جوانان را فراهم کنند که در این صورت اجرشان حساب ندارد و بسیار زیاد خواهد بود.

این مرجع تقلید شیعیان در پایان با بیان اینکه همه باید نسبت به تلاوت قرآن و هدیه آن به حضرت صاحب الامر(عج) اهتمام داشته باشند، گفت: همه مردم در شب نیمه شعبان با توسل به حضرت صاحب الزمان(عج) برای رفع همه مشکلات مسلمانان دعا کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا