ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

فیلتر و فیلترشکن معلول بلاتکلیفی ماست

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از چندگانگی در حوزه رسانه انتقاد کرد و گفت: فیلتر و فیلترشکن معلول علت بالاتر بلاتکلیفی ماست و باید سیاست و تکلیف آن در کشور مشخص شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمدجواد آذری جهرمی امروز در آستانه روز جهانی ارتباطات و در مراسم بهره‌برداری فاز نخست دولت همراه، اظهار کرد: روز ارتباطات امسال با حواشی همراه بود. واقعیتی وجود دارد و آن سردرگمی در سیاست‌گذاری حوزه رسانه نوین در کشور است. مردمی که به میهن خود و نظام علاقه‌مندند، نمایندگان مجلس و دولتمردان را انتخاب می‌کنند، از طرفی مجلس منتخب مردم قانونی برای ماهواره را تصویب می‌کند، قانون دستور جمع‌آوری می‌دهد و پلیس مقررات را اجرا می‌کند. از نظر مردم اینجا اگر پلیس خلاف مقررات عمل کند، قهرمان می‌شود و اگر موافق مقررات عمل کند، خائن می‌شود.

وی با بیان اینکه فیلتر و فیلترشکن معلول علتی بالاتر است گفت: این موضوعات از زمان شبکه‌های اجتماعی اورکات، فیس بوک و وی چت وجود داشته است. باید یک سیاست و تکلیف در کشور مشخص شود و در تقابل با افکار عمومی، سیاست‌ها مشخص باشد. ما نباید نیروهای منابع انسانی خود را نابود کنیم.

همچنین بخوانید

ادامه دارد

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا