ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

افزایش توان منطقه‌ای دفتر یونسکو در برنامه وزارت علوم

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، از ظرفیت بالای حوزه علم و فناوری برای ایجاد هم‌افزایی خبر داد و گفت: با توجه به منطقه‌ای بودن این دفتر، بر آن هستیم تا توان منطقه‌ای آن را توسعه دهیم.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، منصور غلامی در مراسم افتتاحیه کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو که امروز (۲۶ اردیبهشت) با حضور نمایندگان یونسکو در دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای کشور به لحاظ جایگاه علم و فناوری و نیز تاریخ غنی آن، بر لزوم به اشتراک‌گذاری این ثروت معنوی با جهانیان تأکید کرد و گفت: این‌ها یافته‌های بشریت هستند و گسترش آن‌ وظیفه ماست.

وی با بیان اینکه دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی با توجه به قدمت و سابقه آن محل مناسبی برای افتتاح کرسی ارتباطات علم و فناوری است، خاطرنشان کرد: امروز که بیش از هر زمان دیگر با زمینه‌های ارتباطی و فناوری‌های پیشرفته روبه‌رو هستیم، لزوم اقداماتی از این دست بیش از پیش به چشم می‌آید و در صورتی که اقدام به انجام آنها نکنیم، در برهه‌ای از زمان دچار خسران و حس پشیمانی خواهیم شد.

همچنین بخوانید

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پایان ابراز امیدواری کرد تا کرسی ارتباطات علم و فناوری از ظرفیت هم‌افزایانه خود استفاده کرده و نقطه قوتی برای انجام کارهایی از این دست شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا