ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

به‌روزرسانی مایکروسافت برای ایمیل ارایه شد

مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی را برای کاربران گوشی‌های اندرویدی از پست الکترونیکی اوت لوک (Outlook) منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت phonearena، مایکروسافت که یکی از بزرگ‌ترین رقبای قدرتمند شرکت گوگل است، تقریبا در تمامی سرویس‌ها، اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های آن گام به گام به سوی رقابت با این غول تکنولوژی آمریکایی پیش رفته است.

یکی از سرویس‌های محبوب و پرکاربرد شرکت مایکروسافت، سرویس پست الکترونیکی اوت لوک (Outlook) است که کاربران در تمامی دستگاه‌های الکترونیکی متصل به اینترنت می‌توانند از آن استفاده کنند. این سرویس همچنین برای کاربران گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید و iOS و همچنین رایانه‌های ویندوزی قابل اجرا و دسترسی است.

همچنین بخوانید

حالا مایکروسافت اعلام کرده که برای کاربران گوشی‌های اندرویدی این سرویس را به‌روزرسانی کرده است تا این دسته از کاربران بتوانند از قابلیت‌های جدید آن بهره‌مند شوند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این نسخه جدید، امکان انتخاب کردن خود کاربران برای دانلود تصاویر، ویدیو و محتوای منتشر و یا دریافت شده است. این بدان معناست که کاربران قادر خواهند بود پس از ورود به حساب کاربری اوت لوک خود، آن دسته از تبلیغات، ویدیوها، تصاویر و سایر محتوای ناخواسته را از دانلود شدن خودکار بازدارند و بدین ترتیب گوشی هوشمند خود را از نگه‌داری و ذخیره حجم زیادی از محتوای ناخواسته خالی نگه دارند.

البته این نسخه جدید برخی از باگ و مشکلات فنی که در نسخه‌های قبلی این سرویس وجود داشت، را نیز برطرف کرده است و بدین ترتیب تجربه بسیار راحت‌تر و بهتری را برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا