بانکبانک و بیمه

فرهنگ‌سازی زیست محیطی بانک‌گردشگری


در جریان آخرین مسابقه لیگ ملت های والیبال در تهران، تماشاچان با هماهنگی بانک گردشگری به عنوان حامی رسمی تیم های ملی این رشته، زباله ها را از سکوهای سالن پاکسازی کردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، در این اقدام که با مشارکت فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و کارگروه محیط زیست سمن های ایرانیان (کامسا) برگزار شد، تعدادی از فعالین تشکل های زیست محیطی با حضور بین تماشاچیان درسالن ۱۲ هزار نفری آزادی ضمن توزیع کیسه های زباله، آموزش چهره به چهره زیست محیطی را برای دوستداران و طرفداران والیبال به اجرا گذاشتند.

بر اساس این گزارش، محسن گلی دبیر کارگروه محیط زیست سمن های ایرانیان (کامسا) ضمن تقدیر و تشکر از حمایت بانک گردشگری در اجرای این فعالیت زیست محیطی بیان داشت که حرکت زیست محیطی فوق با استقبال تماشاچیان این مسابقه والیبال مواجه شده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی بانک گردشگری و فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران برنامه های مشابه در مسابقات داخلی و بین المللی به اجرا گذاشته شود تا فدراسیون والیبال به عنوان اولین فدراسیون کشور موفق به دریافت نشان «فدراسیون دوستدار محیط زیست» گردد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا