انرژی

همه واحدهای نیروگاه رامین اهواز در مدار هستند

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز با رد خبر منتشر شده در خصوص مشکل تولید برق در این نیروگاه، گفت: نیروگاه رامین ۶ واحد تولیدی دارد و اکنون که من در محل نیروگاه حضور دارم، هر شش واحد تولیدی نیروگاه در مدار هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سلطان علی صحنعلی زاده در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه خوزستان، درباره خبر منتشر شده مبنی بر خارج شدن این نیروگاه از مدار و کاهش تولید آن اظهار کرد: نیروگاه رامین شش واحد تولیدی دارد و اکنون که من در محل نیروگاه حضور دارم، هر شش واحد تولیدی نیروگاه در مدار هستند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با رد خبر منتشر شده در خصوص مشکل تولید برق در نیروگاه رامین اهواز افزود: خشکسالی، گرما، گرد و غبار و… بر روی راندمان نیروگاه اثرگذار است، اما با تلاش جهادگونه همه همکاران ما در نیروگاه رامین اهواز همه واحدهای تولیدی در مدار هستند و خاموشی ها از محل تولید نیروگاه رامین نیست.

همچنین بخوانید

مدیر روابط عمومی نیروگاه رامین اهواز تصریح کرد: شبکه برق کشور یک شبکه سراسری است و تولید برق همه نیروگاه ها بر روی این رینگ قرار می گیرد اما در این زمینه بهترین شرایط این است که تولید نیروگاه هر منطقه، مورد استفاده همان منطقه قرار بگیرد.

صحنعلی‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه استان خوزستان پس از تهران بیشترین مصرف برق را دارد همه تولید نیروگاه رامین اهواز در درون استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: مردم در این ایام با توجه به افزایش دما، نسبت به رعایت الگوی صحیح مصرف برق اقدام کنند تا بتوانیم از این تابستان بدون هیچ مشکل و قطعی برق عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا