انرژی

اختتامیه اولین "جشنواره و مسابقه ملی طراحی ساختمان‌های انرژی صفر"

اختتامیه اولین "جشنواره و مسابقه ملی طراحی ساختمان‌های انرژی صفر" با تمرکز بر فراهم آوردن عرصه مناسب برای شناسایی استعدادهای برتر، ارتقای دانش تخصصی، ایجاد شور و نشاط علمی و مشارکت اساتید و متخصصان حوزه انرژی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این مراسم با حضور مسئولان حوزه انرژی و ساختمان کشور، استادان و متخصصان حوزه‌های مرتبط انرژی، به همراه سمینار آموزشی با عنوان “طراحی ساختمان انرژی صفر” در محل سالن کنفرانس پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی در تاریخ 12 تیرماه جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۹ برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی، این جشنواره که به همت وزارت نیرو از طریق سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق (ساتبا)، پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه نیرو برگزار شده است، حاوی مسابقه‌ای با عنوان “اولین مسابقه ملی طراحی ساختمان انرژی نزدیک صفر” است که در طی آن تیم‌های شرکت‌کننده باید ساختمان انرژی- کارا را طراحی می‌کردند.

در اختتامیه جشنواره نتایج مسابقه اعلام می‌شود و طی آن، طرح برتر و طرح‌های برگزیده جشنواره معرفی شده و مورد تجلیل و تشکر قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا