امور زیربناییتعاون و اشتغال

سفر ۲ روزه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اردبیل آغاز شد

اردبیل – سفر دو روزه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل با هدف بررسی وضعیت حوزه اشتغال استان و افتتاح طرح‌های اشتغالزایی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علی ربیعی در سی و یکمین سفر استانی خود دقایقی پیش وارد استان اردبیل شد و در اولین گام برای کلنگ زنی کارگاه فرشبافی با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر به شهرستان کوثر سفر کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رقاه اجتماعی استان اردبیل در تشریح برنامه های سفر علی ربیعی به این استان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: بررسی برنامه های توسعه ای در حوزه اشتغال و افتتاح پروژه‌های مختلف در شهرهای این استان از محورهای اصلی این سفر عنوان شده است.

همچنین بخوانید

قاسم رحیمی همچنین دیدار با مسئولان ارشد استان از جمله نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم اردبیل در مجلس و استاندار اردبیل را از دیگر برنامه های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر دو روزه به منطقه برشمرد.

وی در خصوص برنامه های بازدید و افتتاحی در این سفر یادآور شد: افتتاح کارگاه فرش دستباف در کوثر، کلنگ زنی سیلوی ۱۲۰ هزار تنی در قالب طرح اشتغال روستایی در پارس آباد، بازدید از طرح گردشگری ازناو و مرکز نگهداری معلولین در خلخال از جمله برنامه ها این سفر خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رقاه اجتماعی استان بازدید از واحدهای تولیدی شیرآلات در شهرستان گرمی و شهرک تخصصی آب در شهرستان نیر و شرکت در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در پارس آباد را از دیگر برنامه های سفر ربیعی برشمرد.

وی یکی از مهمترین برنامه های سفر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را حضور در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل برشمرد و ابراز تمیدواری کرد که این سفر و تصمیمات اتخاذ شده در توسعه اشتغال استان تاثیرگذار باشد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا