صنعتصنعت، معدن، تجارت

برگزاری دومین جلسه سیاست‌گذاری مسئولیت اجتماعی سازمانی

دومین جلسه سیاست‌گذاری مسئولیت اجتماعی سازمانی در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، در ادامه پایه گذاری کمیته ملی مسئولیت اجتماعی، دومین جلسه سیاستگذاری با حضور نمایندگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نفت، وزارت نیرو، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، سازمان توسعه تجارت، سازمان امور مالیاتی و بانک کشاورزی در محل سازمان مدیریت صنعتی تشکیل شد.

بنا به این گزارش دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی، بر لزوم توسعه ظرفیت فکری مدیران در سطوح بالای کشور، سیاستگذاران در زمینه توسعه پایدار و گسترش زیرساخت های ضروری جهت اجرای نظام مند و اصولی مسئولیت اجتماعی سازمانی در راستای دستیابی به توسعه پایدار در تمامی ارکان کشور، تاکید نمود.
در این جلسه دکتر طالبیان، مشاور امور اجتماعی وزیر نفت، توضیحاتی از وضعیت مسئولیت اجتماعی سازمانی در این وزارتخانه و اقدامات انجام شده ایراد نمود.
سپس هر یک از نمایندگان دستگاه های اجرایی در خصوص تجارب اجرای برنامه های مسئولیت اجتماعی در دستگاه ذیربط ، نکاتی را ارائه نمودند و مقرر شد گزارش های تفصیلی هر دستگاه به طور جداگانه در دستورکار جلسات آتی قرار گیرد.
در ادامه این نشست، برنامه زمانبندی آشنایی با مجموعه استانداردهای گزارش دهی پایداری سال ۲۰۱۸، ارائه و به تصویب حاضران رسید و مقرر شد، جلسه سوم، در تاریخ ۱۰ مرداد ماه سال جاری، با بررسی وضعیت مسئولیت اجتماعی سازمانی در ایمیدرو و استانداردهای این مقوله در محل سازمان مدیریت صنعتی، تشکیل شود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا