بانک و بیمهطلا و ارز

سکه از ابتدای هفته چقدر گران شد؟

طی هفته جاری قیمت طلا و سکه بازار تقریبا آرامی را پشت سر گذاشت و تنها روز یکشنبه همزمان با اوج گرفتن نرخ دلار بازار آزاد، قیمت سکه تا حدودی هیجانی شد.

اقتصاد آنلاین– فاطمه اکبرخانی؛ بر این اساس سکه امامی ابتدای هفته را با قیمت دو میلیون و ۸۲۵ هزار تومان استارت زد و روز بعد به دو میلیون و ۹۱۸ هزار تومان رسید. این سکه در بازار امروز با قیمت دو میلیون و ۸۹۵ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به شنبه ۷۰ هزار تومان گران شده است.

قیمت سکه بهار آزادی نیز نسبت به ابتدای هفته ۴۰ هزار تومان افزایش یافت و امروز به دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید. این سکه نیز دومین روز هفته تحت تاثیر افزایش نرخ دلار گران شد.

بهای نیم سکه در بازار امروز یک میلیون و ۳۶۵ هزار تومان است که نسبت به ابتدای هفته ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

همچنین ربع سکه بهار آزادی با ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت، امروز به  710 هزار تومان رسید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز ۲۳۷ هزار و ۴۷۰ تومان در بازار قیمت‌گذاری شد که نسبت به ابتدای هفته رشد ۳ هزار تومانی داشته است. قیمت طلا در دومین روز هفته به ۲۴۰ هزار تومان نیز رسید.

دلار بانکی گران و دلار آزاد ارزان شد!

طی این هفته دلار بانکی یعنی همان دلاری که معاون اول رییس جمهور در فروردین ماه به عنوان تنها نرخ رسمی اعلام کرد روند رو به رشدی در پیش گرفت به طوری که نرخ آن در ابتدای هفته ۴۳۲۷ تومان بود اما امروز به ۴۳۵۸ رسید.

اما دلار آزاد طی این هفته بازار بی سرو صدایی را پشت سر گذاشت و اگرچه ابتدای هفته را با نرخ ۸۱۶۰ تومان شروع کرد اما امروز به ۸۱۵۰ تومان رسید. پایین ترین قیمت دلار در این هفته مربوط به روز گذشته با نرخ ۸۰۶۵ تومان است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا