انرژی

افزایش ۲۰ درصدی نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: نرخ کرایه حمل نفتکش‌های حمل و نقل ۲۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش آرمان اقتصادی، محسن شهبازی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ کرایه حمل نفتکش‌های تحت پیمان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از اوایل تیر ماه امسال به میزان ۲۰.۲ درصد افزایش یافته است.

این مسئول ادامه داد: با توجه به مشکلات بخش حمل و نقل جاده‌ای فرآورده‌های نفتی در خردادماه برای این قشر زحمتکش و پرتلاش موضوع افزایش نرخ حمل و نقل مورد بررسی قرار گرفته که با موافقت وزیر نفت به تصویب رسید.

همچنین بخوانید

وی افزود: بر همین اساس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از همکاران بخش حمل و نقل جاده‌ای فرآوردهای نفتی که با تلاش آنان در چرخه توزیع سوخت فعالیت دارند و با در نظر گرفتن منافع ملی، خواسته‌های صنفی خود را در چارچوب قانون و آرامش دنبال کردند که جای تشکر دارد.

شهبازی خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل منطقه زنجان مشتمل بر ۴ پیمانکار حمل و نقل و تعدادی تک‌پیمان بوده که سوخت مورد نیاز استان با همت و مساعی آنان جابه‌جا می‌شود که به ترتیب شرکت حمل و نقل راشد گوهر ۲۵ درصد، شرکت حمل و نقل آزادی ۲۱ درصد، شرکت حمل و نقل کیان ترابر ۹ درصد، شرکت تعاونی نفتکش‌ها ۱۲ درصد و تک‌پیمان‌ها ۱۲ درصد فرآورده‌های نفتی استان را که به طور میانگین ۴ میلیون لیتر است را حمل می‌کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، یادآور شد: افزایش نرخ کرایه با توجه به نفش انکارناپذیر حمل و نقل در چرخه تولید و صنعت و ضرورت ارج نهادن به زحمات رانندگان نفتکش‌ها در راستای سوخت‌رسانی درطول سال این امر محقق شد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا