صنعتصنعت، معدن، تجارت

جلسه تبادل نظر و هم اندیشی اعضای هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی

جلسه تبادل نظر و هم اندیشی اعضای هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی با حضور مدیرعامل سازمان برگزار شد.

همچنین بخوانید

به گزارش ایدرونیوز ، در ابتدای جلسه دو گزارش با عنوان های “تدبیری برای ماهنامه تخصصی تدبیر” و “مدیریت شیوه های جستجوی اسناد و محتوای علمی در پایگاه های اطلاعاتی معتبر علمی بین المللی و داخلی” ارائه شد و اعضای هیات علمی درباره مباحث مطرح شده به بحث و تبادل نظر و ارائه متدها و رویکردهای جدید پرداختند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در این جلسه با بیان این نکته که اگر مطلب یا محتوای علمی نشر پیدا نکند، از بین می رود، اظهار داشت: انتظاری که از یک نشریه خوب داریم این است اول ضریب نفوذ مطلوبی در جامعه هدف داشته باشد و دیگر اینکه استناد و رجوع خوبی داشته باشد که خوشبختانه مجله “تدبیر” با این رویکردها بصورت هدفمند رو به پیشرفت است و در این نشریه می توانیم ضمن فرهنگ سازی، برند سازمان را بنحو مطلوبی معرفی کنیم.

ابوالفضل کیانی بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث محتوا، دیگر محتوای سنتی پاسخگوی نیازهای امروز جامعه نیست و شیوه های ارائه نیز باید با ابزار و روش های فناورانه متحول شود، همچنین انتشارات سازمان مدیریت صنعتی باید کتاب هایی به روز در حوزه مدیریت، تالیف، ترجمه و منتشر کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی همچنین در خصوص موضوع اموزش در این سازمان با اشاره به اینکه رویکردهای آموزش سازمان باید نیازگرا ، مساله محور و بنگاه محور باشد ، گفت : توسعه رشته های آموزشی دانش بنیان، فناوری محور، نوآورانه و کارآفرینی باید هدف گذاری شود. وی خاطر نشان کرد: حضور فارغ التحصیلان دانشگاه ها در کلاس های سازمان مدیریت صنعتی، موید کاربردی بودن دوره های سازمان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن اقدامات صورت گرفته برای توسعه تعاملات بین المللی، برافزایش همکاری های بین المللی سازمان و توسعه ظرفیت مدیران مطابق با استانداردهای جهانی تاکید کرد.

در ادامه در خصوص موضوعات گوناگون مربوط به اعضای هیات علمی تبادل نظر شد و حاضران در جلسه مطالب و پیشنهادهای ارزنده راهبردی ارائه کردند .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا