خودروصنعت، معدن، تجارت

اطلاعیه " اطلس خودرو" در زمینه انتشار لیست ثبت سفارش‌ها و واردات غیر قانونی خودرو

در پی انتشار لیستی از سوی وزارت صمت در زمینه ثبت سفارش‌ها و واردات غیرقانونی خودرو و درج نام "اطلس خودرو" در این لیست، این شرکت در اطلاعیه‌ای توضیحاتی را در این زمینه ارائه کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، اطلاعیه شرکت اطلس خودرو در ارتباط با انتشار لیست ثبت سفارش ها و واردات غیر قانونی خودرو به شرح زیر است:

همچنین بخوانید

"عطف به انتشار لیست ۱۹ صفحه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با معرفی عاملین اخذ ثبت سفارش و اقدام به واردات غیر قانونی خودرو در برهه زمانی ۶ ماهه ۹۶.۴.۸ لغایت ۹۶.۱۰.۹ که سامانه ثبت سفارش خودرو از سوی آن وزارتخانه صرفا" جهت تمدید ثبت سفارش های منقضی شده و یا صدور ثبت سفارش های جدید مسدود و غیر فعال گردیده بوده است، بمنظور تنویر افکار عمومی و پرهیز از سوء استفاده مغرضانه از این اطلاعات در رسانه های اجتماعی داخلی و خارجی در جهت تشویش اذهان، موارد زیر از سوی این شرکت به آگاهی میرسد:

۱. شرکت اطلس خودرو از ابتدای سال ۱۳۸۶  با اخذ قرارداد نمایندگی رسمی واردات، فروش و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای سواری کیا از شرکت  KIA MOTOR CORPORATIONکره جنوبی و پس از طی مراحل ثبت قانونی این نمایندگی در ایران و اخذ گواهی نمایندگی از مرکز اصناف و بازرگانان ایران بعنوان تنها نماینده رسمی شرکت خارجی مذکور در ایران فعالیت قانونی خود را آعاز نمود و از ابتدای فعالیت خود تا کنون به مدت ۱۱ سال، ضمن معرفی و واردات قانونی و ارائه خدمات پس از فروش مطلوب و مورد رضایت خریداران و دارندگان خودروهای کیا در کشور، همواره خود را متعهد به پیروی از قوانین جاری کشور در ارتباط با موضوع فعالیت خود دانسته و میداند.

۲. درج نام شرکت اطلس خودرو در ستون موسوم به "نمایندگی" در لیست های منتشره صرفا" به دلیل مسئولیت قانونی این شرکت بعنوان نماینده دارای گواهی رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با ارائه خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی قانونی کیا توسط سایر وارد کنندگان مجاز  به کشور بوده و این نمایندگی هیچگونه مسئولیتی در چگونگی صدور احتمالی ثبت سفارش غیر مجاز و اقدام به واردات خودروهای غیر استاندارد و خلاف مقررات توسط اشخاص حقیقی و حقوقی مندرج در ستون موسوم به "متقاضی" در لیست های منتشره نداشته و نخواهد داشت.

۳. نام شرکت اطلس خودرو در ستون موسوم به "متقاضی" لیست منتشره از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت درج نشده و این نمایندگی فاقد هر گونه ثبت سفارش در دوره  1396.4.8 لغایت  1396.10.9میباشد.

۴. با توجه به مراتب فوق و ضمن تشکر و قدردانی از تمامی اقدامات مسئولین دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای فراهم آوردن بستر شفاف و قابل اتکا برای حمایت از اقدامات فعالین متعهد و دلسوز اقتصادی کشور و پرهیز از ایجاد رانت و سوء استفاده از مقررات در راستای اهداف غیر مشروع اقتصادی آن تعداد از عوامل ناآگاه و یا آگاه مغرض، از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه های نظارتی و قضایی کشور انتظار میرود بمنظور تنویر افکار عمومی و در جهت اعاده حیثیت و رفع اتهام وارده به این شرکت نسبت به درج اطلاعیه در جراید و رسانه های عمومی کشور اقدام نمایند تا موجبات دلگرمی و حمایتی دستگاه های دولتی از فعالین قانونمند و متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته فراهم گردد."

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا