بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

تضمین معاملات بازرگانان خرد در مناطق آزاد تجاری توسط سککوک

سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار (سککوک) بازرگانان خرد در استان ها، مناطق مرزی و مناطق آزاد را هدف گرفته است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، فردوس باقری از دست‌اندرکاران سامانه سککوک با اعلام مطلب فوق افزود: نشست های استانی ما با کمک معاونین صنایع کوچک و نمایندگان صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و خانه های تجارت، صنعت و معدن استان ها، در حال برگزاری است. این نشست ها به شکل حضوری و ویدئو کنفرانس تا کنون برای ۲۰ استان تشکیل شده است. به تعبیر مسئول سامانه سککوک، حضور فعالان بخش خصوصی و مسئولان دولتی در این جلسات، کاربردی بودن این نشست ها را تضمین کرده است تا جایی که در بازه زمانی اندک، شاهد رشد برات الکترونیک در سامانه کسب و کار به کسب و کار(سککوک) بوده ایم.

باقری با اشاره به «استقبال حرفه ای بازرگانان خرد ما در استان ها» به موازات بازرگانان عمده استانی، تصریح کرد: ما در راستای اهداف رشد صادراتی کشور، به ویژه در سال ۹۷، تلاش خواهیم کرد تا با گسترش سامانه کسب و کار به کسب و کار (سککوک) از ظرفیت گسترده استان ها به ویژه مناطق آزاد تجاری- صنعتی و مناطق مرزی، استفاده کنیم و با توسعه معاملات در این سامانه، به تحقق رشد ۲۱ درصدی صادرات ملی کشور کمک نماییم.

گفتنی است، برات الکترونیک در سامانه کسب و کار به کسب و کار (سککوک)، از طریق وزارت صمت، نظام بانکی و اتاق بازرگانی ایران، در سطح استان ها، حمایت می شود.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا