ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

شاتل موبایل طرح جدید اینترنت رایگان ارائه کرد

شاتل موبایل از اجرای طرح ویژه اعطای حجم اینترنت رایگان  ۳G و ۴G به ازای برقراری دقایق مکالمه برای مشترکان قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های خود تا پایان تابستان ۹۷ خبر داد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شاتل موبایل، مشترکان قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل تا پایان جمعه ۳۰ شهریور، در هر هفته‌ای که حداقل ۳۰ دقیقه تماس خروجی خارج از شبکه برقرار کرده باشند، تا سقف ۲۰ گیگابایت بسته اینترنت  ۳G و ۴G با پوشش سراسری در هفته بعد دریافت می‌کنند.

 مشترکان این اپراتور به صورت هفتگی و در صورت برقراری حداقل ۳۰ دقیقه مکالمه خارج از شبکه طی یک هفته، ۸۰۰ مگابایت اینترنت همراه ۷ روزه در طی هفته بعد، در ازای ۶۱ الی ۱۲۰ دقیقه مکالمه طی یک هفته، ۵/۱ گیگابایت ترافیک  ۳G و ۴G در هفته بعد و با برقراری ۱۲۱ الی ۱۸۰ دقیقه مکالمه، ۵/۳ گیگابایت اینترنت هفتگی و در صورت برقراری بیش از ۱۸۱ دقیقه مکالمه، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه ۷ روزه در هفته بعد روی سیم‌کارت شاتل موبایل خود دریافت می‌کنند.

همچنین بخوانید

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل و انتخاب و خرید سیم‌کارت شاتل با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا