بانکبانک و بیمه

حمید تهرانفر مدیرعامل بانک کارآفرین شد

حمید تهرانفر با تایید بانک مرکزی، مدیرعامل بانک کارآفرین شد.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مراسم تودیع مهندس عطاء‌اله آیت‌اللهی مدیرعامل پیشین و معارفه حمید تهرانفر مدیرعامل جدید بانک کارآفرین، امروز (سه‌شنبه ۹ مرداد ماه) با حضور جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد، در ساختمان مرکزی بانک کارآفرین برگزار شد و تهرانفر رسماً سکان هدایت این بانک را بر عهده گرفت.

بر اساس این گزارش، تهرانفر از سابقه درخشان و موثر سی‌وسه‌ ساله در صنعت بانکداری کشور برخوردار است. معاونت نظارتی بانک مرکزی و معاونت و قائم‌مقامی چند بانک فعال کشور از جمله سوابق وی است.

مدیرعامل جدید بانک کارآفرین، پیش از این سمت‌هایی همچون مشاور ریاست کل بانک مرکزی، عضو و رئیس کمیته حسابرسی بانک اکو ترید اند اینوستمنت ترکیه (بانک تجارت و سرمایه‌گذاری اکو)، و ریاست هیات مدیره بانک PLC لندن را عهده‌دار بوده است.

در این مراسم مهندس آیت‌اللهی مدیرعامل پیشین بانک کارآفرین طی سخنانی با ابراز خوشوقتی از حضور مدیرعامل جدید این بانک تصریح کرد: امروز روز بزرگی برای همکاران بانک کارآفرین است و ما توفیق پیدا کردیم آقای تهرانفر را در جمع خانواده بزرگ این بانک ببینیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت بسیار سخت اقتصادی، پذیرفتن مدیریت و مسئولیت بنگاه مالی همچون بانک، کار بسیار سخت و خطیری است؛ اما با مدیریت افراد کارآمد، مدیر و مدبر، این کار شدنی است. به یاری خداوند با حضور آقای تهرانفر که از مدیران به نام و مطرح بانکی هستند، این امر محقق خواهد شد و به سلامت از این شرایط عبور خواهیم کرد.

وی همچنین با اشاره به سوابق درخشان آقای تهرانفر تاکید کرد: کارنامه آقای تهرانفر بسیار روشن است و با شناختی که از ایشان دارم، یقین دارم که حضور ایشان در بانک کارآفرین موفق و تاثیرگذار خواهد بود.

مهندس آیت‌اللهی در پایان سخنانش از همراهی و همکاری جناب آقای عزمی در دوره سرپرستی ایشان و تمامی کارکنان بانک سپاسگزاری، و ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته در کنار سایر مدیران، در جهت اعتلا و موفقیت بانک کارآفرین گام بردارد.

در ادامه این مراسم تهرانفر مدیرعامل جدید بانک کارآفرین با ابراز خرسندی از همکاری با خانواده بانک کارآفرین ابراز امیدواری کرد که در شرایط پیچیده و دشوار اقتصادی موجود با همراهی و همدلی تمامی کارکنان در تمامی رده‌های سازمانی، بانک کارآفرین همچون گذشته از پرافتخارترین بانک‌های کشور باشد.

وی در ادامه افزود: اصولاً دنیا به سمتی پیش می‌رود که قواعد و اصول و نظارت‌های بانکی نسبت به قبل سخت‌تر، دقیق‌تر و موشکافانه‌تر شده است و بنابراین نه‌تنها در ایران، بلکه در تمامی کشورهای دنیا بانکداری و مدیریت مؤسسات و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و بزرگ کار آسانی نیست. قواعد و قوانین بین‌المللی ایجاب می‌کند که با دانش و آگاهی کامل در این عرصه گام برداریم تا امکان حفظ جایگاه موجود و رقابت در فضای سخت و دشوار را داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به خوشنامی و اعتبار بانک کارآفرین از ابتدای تأسیس تاکنون خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت دشوار اقتصادی در شرایط موجود، خوشبختانه این بانک، بانکی معتبر و شفاف از جهت رعایت قواعد و قوانین بوده است. بی‌تردید اداره و مدیریت بنگاه‌های اقتصادی در شرایط حاضر به هیچ وجه کار آسانی نخواهد بود. زیرا در این وضعیت نه‌تنها باید شرایط موجود را حفظ کرد، بلکه به عنوان یک بنگاه مالی، باید با سیاست‌گذاری‌های درست و منطقی به گونه‌ای عمل کرد که در این مسیر رو به جلو حرکت کنیم و شاهد موفقیت‌های روزافزون بانک باشیم.

تهرانفر همچنین تاکید کرد: خوشبختانه علیرغم مشکلات داخلی و خارجی موجود که بانک‌ها نیز از آن متاثر هستند، بانک کارآفرین هنوز بر امور خود مسلط است و با توجه به اصول و قواعد صحیحی که بر مبنای آن بنیان گذاشته شده است، در مسیر پیشرفت و موفقیت گام برمی‌دارد.

وی همچنین افزود: ان‌شاءالله با همکاری تمامی کارکنان بانک همچنان با قوت در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

مدیرعامل جدید بانک کارآفرین در پایان سخنانش با اشاره به ‌ضرورت تغییر برای انجام اصلاحات ساختاری در همه ارکان و از جمله بانک کارآفرین خاطرنشان کرد: در دنیای امروز با تغییر و تحولات زیادی روبه‌رو هستیم؛ بنابراین لازمه پیشرفت، آگاهی از این تغییر و تحولات است. توصیه می‌کنم تغییر به‌عنوان روش کار تمامی ما در دستور کار قرار بگیرد، زیرا پایبندی به اصول سنتی بدون تطبیق با شرایط تحولات روز، موجب کندی امور و عدم موفقیت خواهد شد.

در این مراسم، مسعود عزمی معاون مدیرعامل با ابراز خوشوقتی از حضور آقای تهرانفر به عنوان مدیرعامل جدید بانک خاطرنشان کرد: با توجه به دانش بانکی و آگاهی ایشان از ضوابط و مقررات بین‌المللی، بانک کارآفرین در مسیر رشد و توسعه روزافزون قرار خواهد گرفت و حضور ایشان برای بانک ارزشمند و منشاء اثر خواهد بود.

همچنین دکتر بهاروندی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین با خوشامدگویی به آقای تهرانفر به عنوان مدیرعامل جدید تصریح کرد: اعضای هیات مدیره در راستای پیشرفت و توسعه، از سیاست‌های مدیرعامل جدید بانک حمایت خواهند  کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا