بانکبانک و بیمه

رییس هیات مدیره بانک تجارت پاسخگوی مشتریان

علیرضا حاجعلی رییس هیات مدیره بانک تجارت با حضور در مرکز ارتباط مشتریان این بانک پاسخگوی سهامداران، مشتریان و سایر ذینفعان بانک خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، رییس هیات مدیره این بانک روز شنبه سوم شهریور ماه در آستانه هفته دولت از طریق مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت  به شماره ۱۵۵۴ از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ صبح به سوالات مشتریان  سهامداران و دیگر ذینفعان  بانک پاسخ می دهد.

مشتریان تهرانی و مراکز استانها می توانند در بازه زمانی مذکور با شماره ۱۵۵۴ و سایر شهرستان ها با شماره ۰۲۱۸۸۸۵۲۲۰۰ تماس حاصل کنند.

کارشناسان مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال علاوه بر دریافت  انتقادات و پیشنهادات هموطنان با ارائه اطلاعات در خصوص خدمات گوناگون بانکی همچون کارت ، موبایل بانک ، اینترنت بانک،تلفن بانک و شرایط و نحوه دریافت تسهیلات ، به عنوان مشاور امین و دستیار بانکی مشتریان عمل می کنند. خدمات مرکز ارتباط مشتریان با هدف تسریع و تسهیل فرآیندهای پاسخگویی به مشتریان و در جهت کاهش سفرهای درون شهری و آلودگی هوا به منظور تبدیل بانکداری شعبه محور به خدمت محور ارائه می گردد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا