بانک و بیمهبیمه

راه اندازی باشگاه مشتریان بیمه دانا

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، از راه اندازی باشگاه مشتریان این شرکت در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی، دکتر بیژن صادق در جلسه شورای مدیران، هدف از راه اندازی این باشگاه را تکریم بیمه گذاران و مشتریان ذکر و تأکید کرد: ما در سال جاری تلاش می کنیم متناسب با شأن و جایگاه شرکت و بر اساس عملکرد مشتریان و پرتفوی آنها، این باشگاه را ایجاد کنیم.
در این جلسه که اعضای هیأت مدیره، معاونان، مدیران و سرپرستان مناطق حضور داشتند، دکتر صادق افزود: در سال جدید همچنین با هدف تشویق بیشتر و استفاده مناسب تر از پتانسیل و قابلیت های فنی و اجرایی نمایندگان به منظور تقویت و توسعه شبکه فروش، اقدام به انتخاب نمایندگان برتر بیمه دانا خواهیم کرد.
وی، روند پرداخت خسارات در سال گذشته را مناسب ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه این روند در سال جاری باید تسریع شود، اظهار داشت: یکی از برنامه ها و اهداف ما در سال ۹۵، تقویت و توسعه مدیریت بازاریابی همسو با سیاست های این شرکت است که تصمیم داریم از ظرفیت ها و توانایی های همکاران در این حوزه بیشتر بهره ببریم.
نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا خواستار نظارت لازم مدیران بر مسئولیتهای واگذار شده و تقویت همدلی و تعامل بین کارکنان شرکت شد و افزود: یکی دیگر از اقدامات ما در سال جاری، بازگرداندن بخش قابل ملاحظه ای از پرتفوهای از دست رفته در سنوات گذشته خواهد بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا