بانکبانک و بیمه

پیام مدیر عامل بانک قوامین به مناسبت هفته دولت

غلامحسن تقی نتاج، مدیر عامل بانک قوامین به مناسبت هفته دولت پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، متن این پیام به شرح زیر است.

به نام پروردگار مهرآفرین
دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی به نام ‘هفته دولت’ مزین گشته است، یادآور تلاش های مجاهدانه و بی بدیل شهیدان جاوید المقام رجایی و باهنر می باشد؛ در واقع نمادی است ماندگار از وحدت مستحکم ملت و دولت در مسیر تعالی و سرافرازی ایران اسلامی
نیک می دانیم در سالی که برای استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی اقتصاد به ‘حمایت از کالای ایرانی’ نامگذاری شده است، همگامی و تعامل مردم و دولت زمینه ساز تحقق اهداف کلان و عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیل به افق های روشن پیش رو می باشد.
مجموعه بزرگ ‘بانک قوامین’ با دارابودن حدود شش درصد از نقدینگی کشور، برخود وظیفه می داند آمادگی کامل خویش را برای همسویی همه جانبه با دولت محترم و نهادهای مالی ذیربط در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نقش آفرینی سازنده و مؤثر در شبکه بانکی کشور اعلام نماید.
بر خود می بالیم که مأموریت های مهم پیشین را با صلابت و اقتدار از پیش روی برداشته و ضمن رعایت موازین و ضوابط بانک محترم مرکزی و در سایه مضامین استراتژیک سند تحول بانک قوامین، گام های بلندی در جهت ثبات اقتصادی کشور و حمایت از تولیدات داخلی و اقتصاد دانش بنیان و مردمی سازی اقتصاد برداشته ایم و با عزمی آهنین این راه را ادامه خواهیم داد.
در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، هفته دولت را به دولتمردان و تلاشگران متعهد و همکاران پرتلاش بانک قوامین تبریک عرض نموده و ازخداوند متعال خواهانم که این بانک را در مسیر تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش یاری نماید. بدیهی است در این مسیر با انواع چالش ها و موانع بیرونی و درونی مواجه خواهیم شد که با توکل به خداوند قادر متعال یا راهی خواهیم یافت و یا راهی خواهیم ساخت برای بهتر شدن و فایده مندی بیشتر.

همچنین بخوانید

و من الله التوفیق
دکتر غلامحسن تقی نتاج

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا