انرژی

نیروگاه علی‌آباد کتول در مدار است/ حادثه تلفات جانی نداشت

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید سلیمی گیلان گفت: حادثه رخداده تنها در ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه بود که با پیگیری‌های انجام شده آتش به طور کامل مهار شد و در حال حاضر نیروگاه بدون هیچ مشکلی وارد مدار شده است.

امیریوسف فولادی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات حادثه امروز اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱ صبح به دلیل آتش‌سوزی در ایستگاه تقلیل فشار گاز نیروگاه علی‌آباد کتول حادثه‌ای اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: علت این حادثه مسائل فنی بوده که در حال حاضر پیگیر دلیل اصلی حادثه هستیم و بعد از پیگیری‌های لازم می‌توان در مورد برآورد خسارت و تلفات صحبت کرد.

همچنین بخوانید

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شهید سلیمی گیلان در خصوص تلفات جانی این حادثه گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی نداشته و تنها سه نفر از پرسنل دچار سوختگی سطحی شده‌اند که بر اساس آخرین اخبار این سه همکار نیز از بیمارستان ترخیص شدند.

وی همچنین تعداد مصدومان که ۹ نفر اعلام شده بود را تکذیب کرد.

فولادی تصریح کرد: در حال حاضر آتش به طور کامل مهار شده و به دلیل پتانسیل نیروگاه توانستیم بلافاصله با استفاده از سوخت گازوئیل نیروگاه را وارد مدار کنیم.

به گفته وی، با توجه به فاصله زیاد ایستگاه از نیروگاه، نیروگاه دچار حادثه نشده و در حال حاضر نیز برای رفع مشکل ایستگاه تمامی سازمان‌ها همچون شرکت گاز گلستان بسیج شده‌اند.

انتهای پیام


منبع:ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا