اقتصاد کلان

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از مدیریت استان فارس بازدید و با مسئولین اجرایی استان دیدار کرد

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی از مدیریت استان فارس بازدید و با مسئولین اجرایی استان دیدار کرد.
به گزارش پایگاه خبری توسعه اقتصادی به تقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی صبح امروز امین دلیری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در معیت یاسان ملکی عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع و احمد هنری عضو هیات عالی نظارت از مدیریت اموال تملیکی استان فارس بازدید کردند.
دلیری ضمن بازدید از انبارهای استان فارس بر تجهیز و استفاده از سامانه الکترونیکی نظارت و تعامل سازنده با دستگاه های همکار من جمله گمرک ج.ا.ا و تعزیرات حکومتی و … تاکید داشت.
مدیرعامل اموال تملیکی و هیات همراه در دیدارهای جداگانه ای با رئیس کل دادگستری استان و همچنین فرماندهی انتظامی استان فارس با ایشان گفتگو و در این دیدار رئیس کل دادگستری استان فارس طی دستوری ضمن تشکیل کارگروه رسیدگی سریع به پرونده های قاچاق، مسئولین اجرایی و قضات استان را مکلف به اجرای دستور در جهت تعیین تکلیف صحیح و بموقع کالاهای مشمول قانون سازمان اموال تملیکی نمود.
در ادامه دیدارها با فرماندهی انتظامی استان، وی نیز قول مساعد داد تا در جهت مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز هرگونه همکاری لازم را با سازمان بعمل آورده و در همین راستا دستور ایجاد قرارگاه ویژه مبارزه با قاچاق کالا را صادر نمودند.
دلیری در این دیدارها ضمن تاکید مجدد بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هرچه سریعتر باید بسترها و زیرساخت های لازم با همکاری سازمان های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فراهم گردد تا این سازمان بتواند همواره در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  گام های موثری را بردارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا