بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

امکان افتتاح حساب اینترنتی برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا

با توجه به زمان یک‌هفته‌ای تا پایان مهلت تعیین‌شده برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا، به‌منظور تسهیل دسترسی هم‌وطنان، امکان افتتاح غیرحضوری حساب نیز فراهم‌شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، درحالی‌که هم‌وطنان برای بهره‌مندی از جوایز دومین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک تا پایان شهریورماه مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی رادارند، این امکان به‌صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت بانک سینا نیز فراهم‌شده است.

کاربران اینترنت بانک سینا برای مشارکت در امر قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از جوایز قرعه‌کشی می‌توانند به‌صورت اینترنتی و پس از ورود به اینترنت بانک اقدام به افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز کنند.

دومین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا روز ۲۲ مهرماه برگزار می‌شود و در این دوره از قرعه‌کشی این حساب‌ها، ۵ کمک‌هزینه خرید مسکن هر یک به مبلغ ۱ میلیارد ریال، ۵ کمک‌هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال، ۱۰ کمک‌هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال، ۱۰ کمک‌هزینه سفر به عتبات هر یک به مبلغ ۲۰ میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

تمامی هم‌وطنان برای مشارکت در امر قرض‌الحسنه و بهره‌مندی از این جوایز تا پایان شهریورماه فرصت دارند نسبت به افتتاح یا تکمیل موجودی حساب خود حداقل به میزان ۱ میلیون ریال اقدام کنند. هر ۵۰۰ هزار ریال در هرروز یک امتیاز به‌حساب سپرده‌گذاران منظور خواهد شد.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا