بانکبانک و بیمه

ایجاد اشتغال پایدار به همت بانک قرض الحسنه رسالت

استاندار خوزستان گفت: بانک قرض ­الحسنه رسالت با ایجاد کسب وکارهای خرد و خانگی اقتصاد پایداری را کلید زده که استانداری از این مهم حمایت می­ کند.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، غلامرضا شریعتی در گفتگو با مدیر استان خوزستان گفت: گسترش فرهنگ قرض ­الحسنه در جامعه و استقبال مردم از این سنت قرآنی، کنترل تورم را به دنبال خواهد داشت.

وی به اقدامات این بانک در خصوص ایجاد اشتغال در چند شهرستان استان خوزستان اشاره کرد و افزود: بانک قرض ­الحسنه رسالت توانمندسازی افراد در شهرهای کوچک و روستاها را در راس کارآفرینی خود قرار داده است.

شریعتی ایجاد مشاغل خُرد را شاه کلید اشتغال پایدار عنوان و اظهارامیدواری کرد بیش از پیش در این مسیر گام برداشته شود. وی  نوسازی ناوگان حمل و نقل را  اقدامی دیگر از سوی بانک قرض ­الحسنه رسالت برشمرد و افزود: با توجه به اقلیم آب و هوایی  استان،  نوسازی  ناوگان حمل ونقل استقبال خوبی را به دنبال داشته که در شرایط فعلی با توجه به افزایش قیمت خودرو و ارز باید راهکاری برای ادامه این طرح اندیشیده شود تا مابقی ناوگان نیز نوسازی شود.  شریعتی همچنین به طرح نوسازی شناورها با اعطای تسهیلات بانک قرض ­الحسنه رسالت اشاره کرد و اظهارداشت: استانداری خوزستان از این طرح حمایت خواهد کرد.

استاندارخوزستان  با تاکید بر اهمیت ترویج قرض ­الحسنه در جامعه گفت: فرهنگ قرض ­الحسنه دستوری الهی و حرکتی بسیار ارزشمند است و باید بر گسترش این فرهنگ در جامعه همت گماشت. وی اظهارامیدواری کرد هر چه زودتر قرض ­الحسنه اساس تمامی مراودات و معاملات شود چرا که با گسترش این فرهنگ هم اخلاقیات در جامعه گسترش می­ یابد وهم به نوعی امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.

به گفته وی، عملکرد بانک قرض­ الحسنه رسالت نماد گسترش پول حلال در جامعه است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا