خودروصنعت، معدن، تجارت

انبار احتکار ۱۱۰هزار و ۵۶۸حلقه لاستیک در کهریزک کشف شد

انبار احتکار ۱۱۰ هزار و ۵۶۸ حلقه لاستیک در کهریزک کشف شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از ایرنا، مهدی کمال نیا اظهار داشت: این انبار در طرح مشترک تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت، نماینده دادستان و نیروی انتظامی کشف شد.

همچنین بخوانید

وی یادآور شد: لاستیک خودروی سنگین و سبک از کالاهای کشف شده در این انبار است که ارزش ریالی آن به طور دقیق هنوز مشخص نشده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ری افزود: از آنجاکه این واحد صنفی از فروش کالاها امتناع و اقدام به اخفا کرده، که پس از رسیدگی و با نظر رئیس شعبه تعزیرات، عرضه کالاها در بازار صورت خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: علاوه بر کشف این انبار از انبارهای دیگر نیز بازرسی انجام گرفت که مورد تخلفی یافت نشد.

کمال نیا گفت: برخورد قانونی و قاطع با محتکران و متخلفان در زمینه توزیع کالا به نفع مردم و بازار است تا بتوانند بدون دغدغه اجناس مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی در پایان گفت: بازرسی از انبارهای شهرستان ری ادامه دارد و در صورت مشاهده هر نوع تخلف با مسببان و بر هم زنندگان نظم بازار و عرضه محصولات برخورد قانونی خواهد شد.

براساس آمار هزار و ۱۰۰ انبار در سطح شهرستان ری وجود دارد که ۸۰ درصد واردات و ذخیره سازی، ۹۵ درصد لجستیک(مدیریت کالا) استان تهران را پشتیبانی می کنند و ۶۰ درصد کالاهای کشور نیز در انبارهای این شهرستان ذخیره می شود.

کهریزک با جمعیت ۵۸ هزار نفر از توابع شهرستان ری از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقرشهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا