بانکبانک و بیمه

برای خرید و فروش سهام به بانک صادرات بروید


مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران از آمادگی این شرکت و شعب منتخب بانک برای پاسخگویی به نیاز فعالان بازار سرمایه و ارائه خدمات مالی و سرمایه‌گذاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، مهدی کباری با بیان اینکه خدمات شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران برای فعالان بازار سرمایه نسبت به سایر شرکت‌های مشابه فعال در بورس خدمات متفاوت‌تری ارائه می کند، گفت: برای اولین بار در بازار سرمایه، خدمات متمایزی توسط کارگزاری بانک صادرات ایران به سرمایه گذاران ارائه خواهد شد و در این راستا گستره خدمات مالی و مشاوره‌های سرمایه‌گذاری در بیش از ۵٠ شعبه منتخب بانک با جدیت ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به روند تخلیه شدن حباب قیمت‌ها در بازار غیر متشکل پولی از جمله ارز و سکه و به تعادل رسیدن قیمت ارز در مرز‌های واقعی  متناسب با واقعیت‌های اقتصادی کشور، بازار سرمایه را مکانی مناسب برای جذب حجم نقدینگی بیش از یک هزار و ۶٠٠ هزار میلیارد تومانی دانست و افزود: ورود سهامداران تازه وارد به بازار سرمایه  باید با نهایت دقت و بدور از هر گونه هیجان‌زدگی صورت بگیرد تا ضمن دریافت مشاوره‌های لازم، سهامداران بتوانند در بلند مدت از منافع بازار سهام بهره‌مند شوند.
کباری تصریح کرد: حضور در بازار سرمایه باید حضوری هوشمندانه باشد و مشاوره‌های مالی در شعب منتخب بانک صادرات ایران با تمرکز بر این امر، در صدد افزایش آگاهی و اطلاعات متقاضیان ورورد به بازار سرمایه هستند.
مدیر عامل شرکت کارگزاری بانک صادرات ایران در این میان با اشاره به اینکه هدف اصلی در تمامی بازارهای مالی و اقتصادی جهان، کسب سود است، تاکید کرد: حمایت واقعی مردم از اقتصاد ملی و افزایش سرمایه شرکت‌های تولیدی کشور گامی محکم برای بهبود ظرفیت‌های اقتصادی و افزایش اشتغال در رفاه عمومی است که در این میان بازار سرمایه نقش محوری دارد.
کباری تاکید کرد: افزایش ورود نقدینگی به بازار سرمایه می تواند سهم این بازار از تامین مالی در اقتصاد را افزایش دهد و در صورت تداوم و پایداری این بازار، انتظار جهش اقتصادی دور از انتظار نیست.
بنا براین گزارش، بانک صادرات ایران در راستای ایجاد سوپرمارکت مالی و تکمیل سبد محصولات و خدمات بانکی و فرابانکی با همکاری شرکت کارگزاری بانک اقدام به ارائه خدمات معاملات اوراق بهادار کرده و در فاز نخست ۵٠ شعبه منتخب بانک امکان دریافت کد بورسی، دریافت حساب کاربری معاملاتی برخط، ثبت دستور خرید و فروش سهام و همچنین مشاوره‌های مالی را برای فعالان بازار سرمایه فراهم آورده‌ و با توجه به اهمیت و گستردگی شعب این بانک در سراسر کشور، نقش برجسته‌ای در هدایت نقدینگی‌ به سمت بازار سرمایه برعهده گرفته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا