بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

مدیران مبنا کارت آریا از موسسه خیریه کهریزک بازدید کردند

پیرو تأکید مهندس رهنماپور مدیرعامل مبنا کارت آریا و در راستای تکریم مقام سالمند، مشارکت و انجام مسئولیت‌های اجتماعی چند تن از مدیران مبنا کارت آریا از موسسه خیریه کهریزک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مبنا کارت آریا، در این بازدید مهندس محمدکاظم کاظمی‌راد معاونت برنامه‌ریزی و توسعه، علی‌اکبر مصطفی‌پور رئیس حسابداری و سپیده چهارمحالی مدیر حوزه مدیریت شرکت مبنا کارت آریا حضور داشتند.

مدیران شرکت مبنا کارت آریا از کارگاه‌های سفال، قالیبافی، گلیم‌بافی، چرم و غیره که در آن مددجوها به فعالیت می‌پرداختند، بازدید کردند. بخش دیگری از برنامه نیز به بازدید از بخش‌ها و عیادت از سالمندان اختصاص داشت.

محمدکاظم کاظمی‌راد معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مبنا کارت آریا گفت: «این موسسه فضای فرح بخشی برای سالمندان و معلولان باارزش دارد.»

کاظمی‌راد افزود: «کارگاه‌هایی که در آن مددجوها محصولاتی تولید می‌کردند، بسیار خوب بود اما در عرضه اجناسی که در کارگاه‌ها تولید می‌شود، می‌توان قوی‌تر عمل کرد و به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم موسسه فروشگاه اینترنتی داشته باشد.»

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه مبنا کارت آریا ادامه داد: «مشارکت در انجام مسئولیت‌های اجتماعی یکی از راهبردهای مهمی بوده که مدیرعامل مبنا کارت آریا مهندس رهنماپور در شرکت طرح‌ریزی کرده و در آتیه نیز ادامه خواهد داشت.»

سپیده چهارمحالی مدیر حوزه مدیریت نیز گفت: «امیدوارم آشنایی مجموعه ما با موسسه کهریزک روندی را ایجاد کند که بتوانیم کمک‌حال باشیم.»

شرکت مبنا کارت آریا یکی از شرکت‌های psp و فعال کشور در حوزه پرداخت بوده که از عمده سهامداران آن می‌توان به بانک صادرات ایران اشاره کرد که با توجه به حضور فعال و گسترده بانک صادرات در موسسه کهریزک می‌توان زمینه‌های همکاری‌های بیشتری را متصور بود. هم‌چنین در پایان بازدید مصطفی‌پور به نمایندگی از مجموعه مبنا کارت آریا مبلغی را به موسسه خیریه کهریزک اهدا کردند.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا